ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه‌های ستايش‌آميز يک دختر بريتانيايی به بن‌لادن

نامه‌های ستايش‌آميز سامانتا لوئيتويت، دختر

نامه‌های ستايش‌آميز سامانتا لوئيتويت، دختر بريتانيايی‌ای که به تروريست‌های اسلامگرا پيوسته، به اسامه بن‌لادن، رهبر کشته شده القاعده، يافت شد.

سامانتا لوئيتويت در حمله تروريستی به يک مرکز خريد در نايروبی که بيش از ۶۰ کشته به جای گذاشت نقش داشت.

به‌گزارش شبکه تلويزيونی اسکای، لوئيتويت ۲۹ ساله، معروف به "بيوه سفيد"، که به اسلام گرويده است، همسر جرمين ليندسی، بمب‌گذار انتحاری است که در ژوئيه سال ۲۰۰۵ با سه اسلامگرای ديگر حملاتی به شبکه حمل و نقل عمومی لندن انجام دادند و ۲۶ شهروند را کشتند و خود نيز کشته شدند.

سامانتا لوئيتويت خود در حمله تروريستی اخير به يک مرکز خريد در نايروبی که بيش از ۶۰ کشته به جای گذاشت نقش داشت.

اسکای می‌گويد نامه‌های سامانتا لوئيتويت در خانه‌ای واقع در شهر موباسای کنيا و در حافظه يک کامپيوتر کشف شده است.

در يکی از اين اشعار که در آن‌ها غلط‌های املايی نيز ديده می‌شود، لوئيتويت نوشته است: "اوه شيخ اسامه، پدر من، برادر من / عشق من به تو مثل عشق به هيچ کس ديگر نيست / اوه شيخ اسامه اکنون که تو رفته‌ای / مسلمانان بايد بيدار شوند، بايد قوی باشند."

وی همچنين از بن‌لادن به‌عنوان يک "شهيد" ياد کرده و گفته است القاعده قوی‌تر از هر زمانی است.

نام سامانتا لوئيتويت از سوی مقام‌های کنيايی به اينترپل (پليس بين‌المللی) داده شده تا وی را به اتهام در اختيار داشتن مواد منفجره و شرکت در آماده‌سازی يک توطئه در سال ۲۰۱۱، دستگير کنند.

شبکه اسکای همچنين گفته است مدارک موجود در کامپيوتر لوئيتويت نشان می‌دهند که وی هشت سال در بريتانيا مشغول توليد بمب‌های دست‌ساز بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • در حواشی نامه های سامانتا لوئیتویت به اسامه بن لادن

    […] وبسایت رادیو زمانه: “نامه‌های ستایش‌آمیز سامانتا لوئیتویت، دختر بریتانیایی‌ای که به تروریست‌های اسلامگرا پیوسته، به اسامه بن‌لادن، رهبر کشته شده القاعده، یافت شد.  به‌گزارش شبکه تلویزیونی اسکای، لوئیتویت ۲۹ ساله، معروف به “بیوه سفید”، که به اسلام گرویده است، همسر جرمین لیندسی، بمب‌گذار انتحاری است که در ژوئیه سال ۲۰۰۵ با سه اسلامگرای دیگر حملاتی به شبکه حمل و نقل عمومی لندن انجام دادند و ۲۶ شهروند را کشتند و خود نیز کشته شدند. سامانتا لوئیتویت خود در حمله تروریستی اخیر به یک مرکز خرید در نایروبی که بیش از ۶۰ کشته به جای گذاشت نقش داشت. اسکای می‌گوید نامه‌های سامانتا لوئیتویت در خانه‌ای واقع در شهر موباسای کنیا و در حافظه یک کامپیوتر کشف شده است. در یکی از این اشعار که در آن‌ها غلط‌های املایی نیز دیده می‌شود، لوئیتویت نوشته است: “اوه شیخ اسامه، پدر من، برادر من / عشق من به تو مثل عشق به هیچ کس دیگر نیست / اوه شیخ اسامه اکنون که تو رفته‌ای / مسلمانان باید بیدار شوند، باید قوی باشند.”وی همچنین از بن‌لادن به‌عنوان یک “شهید” یاد کرده و گفته است القاعده قوی‌تر از هر زمانی است. نام سامانتا لوئیتویت از سوی مقام‌های کنیایی به اینترپل (پلیس بین‌المللی) داده شده تا وی را به اتهام در اختیار داشتن مواد منفجره و شرکت در آماده‌سازی یک توطئه در سال ۲۰۱۱، دستگیر کنند. شبکه اسکای همچنین گفته است مدارک موجود در کامپیوتر لوئیتویت نشان می‌دهند که وی هشت سال در بریتانیا مشغول تولید بمب‌های دست‌ساز بوده است.” […]