ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"عزاداری با زنجير تيغی در شهرستان خمينی‌شهر"

 شماری از “مردم خمينی‌شهر” اصفهان

 شماری از "مردم خمينی‌شهر" اصفهان در آيينی به مناسبت ماه محرم از "زنجير تيغی" برای عزاداری استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، در اين آيين سه ساعته حدود ۳۵۰ نفر زنجير تيغی زدند.

بر پايه اين گزارش "برخی افراد با انداختن زنجيرهای خونی به داخل يک سطل می‌کوشيدند آن را ضدعفونی کنند و به افراد ديگر برای استفاده مجدد بدهند."

به گفته تعدادی از اهالی خمينی‌شهر که شاهد اين برنامه بودند، جمعيت کاروان و افرادی که اقدام به زنجير تيغی کردند نسبت به سال گذشته بيشتر شده بودند.

هر سال تعداد زيادی از مردم خمينی‌شهر در روزهای هفتم تا دهم محرم اقدام به عزاداری با زنجير تيغی می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    چطور است که جوادی آملی و دیگر عاملان و مراجع تخریب دین هر سال فقط یقه مراسم چهاشنبه سوری را گرفته و با بکار انداختن زبان چون زنجیر تیغی خود آن سنت را بر خلاف عقل و بر خلاف شرع اعلام میکنند  اما در مورد خلاف دین و ضد عقلی بودن اینگونه اعمال زشت و مشمئز کننده زبان خود را در دهان غلاف میکنند؟ 

  • Majid

    محمد: "هرکه با ولای علی در اوفتد ور اوفتد."؟؟؟؟؟؟   اگر مقصود از "ولای علی" ولایت سید علی است که این شعار یک بسیجی بزدل و نوکر ظالم معظم سید علی خامنه ای است. و اگر ولای علی مقصود  علی علیه السلام است که او به چنین نوکرانی جاهل احتیاج ندارد که او خود  یک مسلمان بود و امیرالومنین و بنده خداوند. نابود باد و درافتد جهل و نادانی. "و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است"  (آیه ۸۱ از سوره ۱۷ در قرآن)   

  • محمد

    هرکه با ولای علی در اوفتد ور اوفتد. شما چکار دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا دوست دارن اینجوری نوکری کنن به کسی ربطی نداره.شیر مادراشون حلالشون.خداروشکر که برا اربابشون این کارارو میکنن و برای غیر ارباب انجام نمیدن

  • زنجیر زنی تیغی در خمینی شهر | گُمانه

    […] خمینی شهر در سالهای گذشته چهار نفر کشته شدند.” همین مطلب در رادیو زمانه. […]

  • سعید

    من این مراسم را دیدم حداکثر 150 نفر بودند و چندین اخوند هم در این مراسم شرکت داشتند در ضمن فیلم هم تونستم بگیرم اون هم با کلی مکافات !!!!

  • گم نام

    تعداد درست نیست. زیر 100 نفر بودند که اکثر اونها هم از خارج از خمینی شهر اومده بودند. اینگونه اعمال برنامه ریزی شده است.مسئولان در خواب عمیقی به سر می برند

  • گم نام

    به مسلمان بودن شان شرم است اسلام را چنین تجلیل میکنید پس دیگران مسلمان نستند؟ عیب بر شما داملا ها و مولویه های با شعور که می دانید و چنین عمل را مرتکب میشوید و نام و دامن اسلام را داغ دار میکنید شرم بر شما باد ً! در اخیر می خواهم مصلحتی برادرانه بر شما داشته باشم جون مصارف را که مکیند شکم چندی از فقرا را تغذیه کنید فکر میکنم احسن تر از چنین عمل خاد بود!