ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۴۳ زندانی سیاسی: در قوانین عادى ما نیز چیزى به نام حصر خانگى وجود ندارد

۴۳ زندانی سیاسی انتخابات سال

۴۳ زندانی سیاسی انتخابات سال ۱۳۸۸، در هزامین روز حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنور و مهدی کروبی، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

به گزارش تارنمای کلمه، این زندانیان سیاسی با اشاره به آنچه در این سال ها به مردم و کشور رفته، توجه عاملان وضع موجود را به نتایج انتخابات امسال ارجاع داده و تصریح کردند که مشکل اصلى ایرانیان در این سال‌ها تنها یک دولت بى‌کفایت و خرافاتى نبوده است.

در بخش دیگری از این نامه جمعی آمده است که "قدرت مدارانى که با دراختیار داشتن همه منابع رسمى و غیر رسمى و نیز همه قواى کشور دست به چنین بى قانونى ها و ستم هایى زدند با اندکى تأمل مى توانند دریابند که تاریخ نام آنان را در کنار چه کسانى قرار خواهد داد و آیندگان چه قضاوتى در مورد آنان خواهند داشت."

حسن اسدی زیدآبادی،مصطفی تاج زاده،  ابوالفضل عابدینی، امیرخسرو دلیرثانی، عبدالفتاح سلطانی، عبدالله مومنی و ضیا نبوی از جمله زندانیانی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، بعد از رویدادهای اعتراضی روز ۲۵ بهمن سال ۱۳۸۹ زیر نظر وزارت اطلاعات، در حبس خانگی به سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.