ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدير جايزه گلشيری: درخواست حمايت از وزارت ارشاد نکرده و نمی‌کنيم

فرزانه طاهری، مدير بنياد و

فرزانه طاهری، مدير بنياد و جايزه ادبی هوشنگ گلشيری، در واکنش به سخنان عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت درخواست حمايت از وزارت ارشاد و هيچ جای ديگر نکرده و نمی‌کنيم.

فرزانه طاهری، مدير بنياد و جايزه ادبی هوشنگ گلشيری

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد روز گذشته در مورد وضعيت جوايز ادبی خصوصی، ضمن رد نگاه‌های منفی مسئولان پيشين ارشاد، از آمادگی وزارت ارشاد برای حمايت از جوايز و مراکز خصوصی و مستقل فعال در حوزه‌ ادبيات خبر داد.

فرزانه طاهری، همسر هوشنگ گلشيری، نويسنده فقيد ايران، گفت: "اگر منظور از حمايت، حمايت مالی باشد که من مطلقا با آن مخالفم زيرا معتقدم اگر اين اتفاق رخ دهد، جوايز خصوصی (و به طور کلی "ان‌جی‌او"ها) ماهيت خود را از دست می‌دهند."

مدير بنياد هوشنگ گلشيری افزود: "انتظاری که از ارشاد و ساير سازمان‌ها و نهادهای حکومتی وجود دارد اين است که از در اختيار گذاشتن سالن‌ها برای برگزاری مراسم‌ اختتاميه نهراسند. همچنين برداشتن نگاه امنيتی و سنگ‌اندازی‌های مختلف که در مراحل مختلف برگزاری جايزه ما را آزار می‌دهد، انتظار ديگر ماست."

فرزانه طاهری درمورد وضعيت کتاب‌های متوقف مانده و توقيف شده‌ هوشنگ گلشيری در وزارت ارشاد گفت: "متأسفانه پرونده‌ کتاب‌های گلشيری هنوز مسکوت است و من هم اميدی به انتشارشان ندارم، زيرا تغيير ديدگاه و رويکرد خاصی در ارشاد و اداره‌ کتاب نديده‌ام."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.