ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۵ نفر در ايران به دليل تبليغات ماهواره‌ای بازداشت شدند

 سرهنگ محمدمسعود زاهديان، رئيس پليس

 سرهنگ محمدمسعود زاهديان، رئيس پليس امنيت اخلاقی نيروی انتظامی ايران، از بازداشت ۲۵ نفر در تهران و شهرستان‌ها به دليل پخش آگهی در شبکه‌های ماهواره‌ای خبر داد.

سرهنگ زاهديان به خبرگزاری تسنيم گفت: "براساس قوانين جمهوری اسلامی ايران، هر فرد در شبکه‌های ماهواره‌ای که از خارج کشور حمايت می‌شوند، اقدام به پخش تبليغات کند، تحت پيگرد قانونی قرار گرفته و آگهی‌های آنان قطع می‌شود."

به گفته وی "در اين راستا، اخيرا، با شبکه‌ای از آرايشگران که محصولات خود را در يکی از شبکه‌های خارجی تبليغ می کردند، برخورد و همزمان چندين آرايشگاه زنانه که اقدام به آگهی و پخش برنامه‌های آموزشی در شبکه‌های ماهواره‌ای کرده بودند، در تهران و تعدادی از شهرستان‌ها تعطيل شدند و جواز کسب اين افراد لغو شد و به مراکز ذيربط نيز، معرفی شدند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه حقوق بشری ایران- شماره 25

    […] ۴۵ نفر در تهران به دلیل “قرار فیس‌بوکی و دوست‌یابی” بازداشت شدند خبرنگاران ایران  ۶ آذر ۱۳۹۲ ۲۴ زن و ۲۱ مرد به دلیل قرار فیس‌بوکی در حوالی میدان ولنجک تهران توسط نیروی انتطامی ایران بازداشت شدند. کیوان دهقانی شهروند بهایی روانه زندان شد / ۲۵  نفر در ایران به دلیل تبلیغات ماهواره‌ای بازداشت شد… […]

  • لیلا

    به این میگویند قانون اعتدال و تجارت ازاد!