ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شاهزاده عربستان: از حمله نظامی اسرائيل به ايران پشتيبانی می‌کنيم

وليد بن طلال بن عبدالعزيز،

وليد بن طلال بن عبدالعزيز، پسر کوچک آل سعود و ثروتمندترين فرد عرب در جهان، اعلام کرد که "عربستان سعودی، عرب‌ها و مسلمانان سنی از حمله نظامی اسرائيل به ايران برای نابود ساختن برنامه هسته‌ای اين کشور حمايت می‌کنند."‌

وليد بن طلال بن عبدالعزيز

وليد بن طلال که با شبکه تلويزيونی بلومبرگ آمريکا گفت‌و‌گو می‌کرد، تأکيد کرد: "سنی‌ها به‌دليل اين‌که دشمن شيعيان و ايران هستند از چنين حمله‌ای حمايت می‌کنند."

اين شاهزاده سعودی با بيان اين‌که "عربستان خطر را از جانب ايران می‌بيند و نه اسرائيل"، افزود: "عربستان سعودی، عرب‌ها و مسلمانان سنی موافقت خود با حمله نظامی اسرائيل به ايران را به‌طور علنی ابراز نمی‌کنند اما در ديدارهای پنهان آن را اعلام می‌کنند."

وی همچنين باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا را به‌دليل دستيابی به توافق هسته‌ای با ايران به‌شدت مورد انتقاد قرار داد و او را  "عروسک خيمه‌شب‌بازی در دستان ايران" توصيف کرد که "مايه شرم بنيامين نتانياهو" نخست‌وزير اسرائيل شده است.

به‌گفته جفری گُلدبرگ، روزنامه‌نگار شبکه بلومبرگ که با وليد بن طلال گفت‌وگو کرده است، وی همچنين گفت اسرائيل و عربستان سعودی نگران آن هستند که اوباما بيش از پيش طرف اين را بگيرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • طرفداران حمله نظامی از ایران

    اگر قراره هر روز شاهد کشته شدنو تجاوز به برادر ها وخواهران مان چه در خیابان ها چه در کنج اوین ها باشیم بهتره (مرگ یک بار شیون یک بار) با قبول پرداختن هزینش به آقای اوباما بگیم: با نابود کردن این افراد غارتگر ما آماده ی اسقبال از جنگ هستیم،حداقل دیگه اینقدر به اسم دین جنایت نمیشه وهر روز زجر نمی کشیم واز خودمون نمی پرسیم ای کاش "صدام" ما هم زودتر سرنگون بشه این حکومت فقط زبان زور میفهمد با سبز بازی اینا چند سال دیگه هم مردم رو اعدام و شکنجه و تجاوز میکنند

  • حمید

    اخه به قیافه این سفیه بن طالبی بن خربزه نگاه کنین. به نظر شما حرف های این سیب زمینی ارزش نقل کردن و جدی گرفته شدن داره؟! این بنده خدا اگر شعور درست و درمونی داشت که *** نمی شد. :)

  • mmansour piry khanghah

    دستور از ارباب صادر شده است. اگر این مگس جز *** خوردن چیزی بلد بود،خودش به ایران حمله میکرد. به اراجیف این مگس در زیر توجه کنید: «وی همچنین باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا را به‌دلیل دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران به‌شدت مورد انتقاد قرار داد و او را ”عروسک خیمه‌شب‌بازی در دستان ایران” توصیف کرد که “مایه شرم بنیامین نتانیاهو” نخست‌وزیر اسرائیل شده است.» حال بفرمائید چه کسی عروسک خیمه‌شب‌بازی است،بارک اوباما در دست ایران و یا ولید بن طلال حرامزاده در دست نتانیاهو صهیونیست و عرب کش؟ مرگ بر نوکران استعمار و صهیونیزم،پاینده ایران و ایرانی (منصور پیرخانقاه)

  • khosroo

    ما یک بدهی 1400 ساله به این ***ها داریم که یک روز بایستی پس بدیم. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری

  • حامد

    برو سیرابی, شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیر کش می شه

  • Elly

    شوما برو*** سق بزن از دهن افتاد مرتیکه :)