ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع در دانشگاه علم و صنعت

گرامی‌داشت زندانیان و جان‌باختگان دانشگاه

شنبه سی‌ام آذر ماه، دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در فضای باز دانشگاه تجمع کردند و یاد دانشجویان زندانی و آنهایی که در جریان تظاهرات‌های خرداد ۱۳۸۸ کشته شدند را گرامی داشتند.

دانشجویان عکس‌ها و پوسترهای کیانوش آسا و فاطمه باقری نژادیان فرد (از حامیان میرحسین موسوی که در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ به قتل رسید) و مصطفی ریسمان باف و امین روغنی (دو دانشجوی زندانی این دانشگاه) را با خود حمل کردند. در این تجمع دانشجویان علم صنعت، یکی از پارک‌های دانشگاه را به نام «شهید آسا» نام‌گذاری کردند. کیانوش آسا که در اثر اصابت دو گلوله در ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ کشته شده‌ بود، دانشجوی مهندسی شیمی در دانشگاه علم و صنعت ایران، فعال محیط زیست و تنبورنواز بود.

این تجمع که توسط دانشجویان «جشن آزادی علم و صنعت» نام‌گذاری شد، به دنبال برکناری محمدسعید جبل عاملی، رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت، و انتصاب دکتر محمدعلی برخورداری برگزار شده بود. دانشجویان علم و صنعت این برکناری را نشانه‌ای برای آزادی بیشتر فضای دانشگاه‌ تفسیر می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سید

    و حرف اخر این است بدانید اگر همه ی جهان را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار بدهید اگر بدترین تهریم ها را بر ما ها وارد کنید تا پای جان از انقلاب، و نظام جمهوری اسلامی محافظت میکنیم...ان شا الله.... اگر لازم باشد لب تشنه جان میدهیم ولی ننگ و ذلت را قبول نمیکنیم.............به امید ظهورت مهدی جان..