ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از برگزاری مراسم يادبود نلسون ماندلا در تهران جلوگيری شد

نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران

نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران از برگزاری مراسم يادبود نلسون ماندلا، رهبر فقيد مبارزات ضدآپارتايد در آفريقای جنوبی، در حسينيه ارشاد جلوگيری کردند.

نلسون ماندلا

به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز چهارشنبه چهار دی‌ماه گروه‌های حقوق بشری و فعالان مدنی قصد برگزاری مراسم يادبود نلسون ماندلا در سالن اجتماعات نائينی کانون وکلای دادگستری را داشتند که برخی از اعضای هيئت مديره و رياست فعلی کانون وکلا از بيم نيروهای امنيتی مانع از برگزاری آن شدند.

به‌همين دليل، گروه‌های حقوق بشری و فعالان مدنی تصميم گرفتند مراسم مزبور را در حسينيه ارشاد تهران برگزار کنند اما اين‌بار نيز به آن‌ها اطلاع داده شد که به‌دليل حضور محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران، به هيچ عنوان امکان تشکيل اين بزرگداشت وجود ندارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    ایشان ابدآ خامنه ای را رهبر خود خطاب نکرده بودند و بعدآ این مسئله بشدت تکذیب شد و آبروی اینها رفت . ضمنآ حکومت با رهبران آزادیخواه جهان که پیام و بشارتشان حقوق بشر و آزادی واقعی و مبارزه با فساد و تبعیض است ، مشکل اساسی دارد و بیشتر از این جهت مانع برگزاری مراسم شده است .

  • hamid

    خاتمی که باعث برگذاری  بی سر و صدای انتخابات ریس جمهوری شد.؟!

  • Matin

    چرا؟ مگه ایشان آقای خامنه ای را " رهبر مسلمین سه عالم" خطاب نکرده بودند و زانوی ادب در پیشگاه او نزده بودند؟ پس این همه سر سنگینی برای چه؟