ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هيئت پارلمانی بريتانيا بامداد سه‌شنبه وارد تهران می‌شود

عباس‌علی منصوری آرانی، رئيس گروه

عباس‌علی منصوری آرانی، رئيس گروه دوستی پارلمانی ايران و بريتانيا اعلام کرد که هيئت پارلمانی بريتانيا متشکل از چهار نفر از اعضای پارلمان اين کشور به رياست جک استراو، وزير خارجه پيشين و رئيس گروه دوستی پارلمانی بريتانيا و ايران، بامداد فردا، سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه (هفتم ژانويه) وارد تهران می‌شود.

حسن روحانی و جک استراو

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) منصوری آرانی گفت هيئت پارلمانی بريتانيا به مدت سه روز در تهران اقامت خواهد داشت و در طول مدت اقامت خود، با تعدادی از مسئولان سياسی و اقتصادی و برخی مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ايران ديدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

پيش از اين اعلام شده بود که هیئت پارلمانی بریتانیا از امروز دوشنبه ۱۶ تا جمعه ۲۰ دی‌ماه (شش تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴) از تهران دیدن خواهد کرد.

حسین سبحانی‌نیا، عضو هیئت رئیسه مجلس ایران امروز گفت که برای سفر جک استراو و هیئت پارلمانی بریتانیا به ایران شروطی تعیین شده است.

سبحانی‌نیا گفت: “به این هیئت تأکید شده که باید در چارچوب برنامه‌ای که ایران تعیین کرده سفر خود را انجام دهند و طبیعتا برنامه خارج از آن و هرگونه ارتباطاتی مغایر با این توافق است.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.