ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شناسايی ۱۶ هزار تبعه غيرمجاز خارجی در تهران

احمد لطفی‌نژاد، مدير کل تعاون،

احمد لطفی‌نژاد، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: "در جريان بازرسی‌ها ۱۶ هزار تبعه غيرمجاز و دو هزار و ۳۰۰ کارفرمای متخلف در تهران شناسايی شدند."

احمد لطفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: "مسايل امنيتی، فرهنگی، اجتماعی و ترکيب جمعيتی کشور در مواجه با پديده اتباع بيگانه دستخوش تغيير واقع شده و بر اين اساس بايد تلاش کرد تا از طريق تشکل‌های کارفرمايی و پيوند آن‌ها با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع اشتغال و کارت کار اتباع خارجی ساماندهی شود."

به گفته وی "متأسفانه مرزهای شرقی ما باز است و اتباع بيگانه به‌راحتی می‌آيند و می‌روند و ايران را خانه دوم خود می‌دانند البته اين بد نيست ولی آمد و شد آن‌ها بايد مثل هر کشوری دارای ضابطه و قانومند باشد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • عدالت برای ایران » » اخراج روزانه ده‌ها خانواده افغان از ایران در سرمای زمستان

    […] مرکزی و شناسایی ۱۶ هزار تن از اتباع بیگانه در استان تهران که اغلب آنها مهاجران افغان هستند٬ از جمله دیگر اقدامات […]