ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ دو کارگر زن در آتش‌سوزی يک کارگاه توليدی در تهران

در پی آتش‌سوزی امروز، يکشنبه

در پی آتش‌سوزی امروز، يکشنبه ۲۹ دی‌ماه در يک واحد توليدی پوشاک واقع در خيابان جمهوری تهران، دو کارگر زن کشته شدند.

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا) اين دو کارگر زن بر اثر سقوط از ساختمان پنج طبقه کشته شدند و يک کارگر زن نيز زخمی شده است.

اين گزارش می‌افزايد، پس از شعله‌ور شدن آتش و در شرايطی که مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه رسيده بودند، اين دو کارگز زن از بيم شعله‌های آتش خود را از پنجره‌های ساختمان به بيرون پرتاب کردند.

شاهدان عينی گفته‌اند بالابر آتش‌نشانی به دليل نقص فنی، نتوانسته است به پنجره‌ای که دو زن کارگر قرار گرفته بودند برسد و کارگران از ترس شعله‌های آتش خود را به پايين پرتاب کرده و در دم جان باخته‌اند.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی کشور زمان وقوع حادثه را ساعت ۱۱ و ۳۳ دقيقه اعلام کرد و گفت: "۲۵ يا ۲۶ نفر در طبقات به‌طرز خطرناکی گرفتار شده بودند که دو نفر از آنان کشته شدند."

به‌گفته وی هشت نفر از کارگران از طريق دستگاه بالابر از پنجره ساختمان نجات يافته‌اند و ۱۵ نفر از پله‌ها (و بدليل تجمع دود) با استفاده از دستگاه تنفسی توسط آتش‌نشانان به بيرون از ساختمان هدايت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حامد

    با سلام. دوستان عزیزم من شاهد این اتفاق تلخ بودم 2 خانوم خود را به پایین پرتاب نکردن به علت شعله های آتش از پنجره آویزان بودند ... و نبردبان ماشین آتش نشانی به علت نقص فنی جک هیدرویکش باز نشد و تا ماشین بعدی نبردبان به محل حادثه برسد این دو خانوم متاسفانه نتوانستند خود را بیشتر نگه دارند و از ساختمان سقوط کرده و کشته شدند امیدوارم مسولان سازمان آتش نشانی پاسخ گوی این موضوع که چرا ماشین نبردبان که مشگل فنی دارد به صحنه حادثه عزام شده است تعجب میکنم که سخنگوی سازمان آتش نشانی صحبتی از نغص فنی لوازمی که با جان انسانها سرو کار دارد صحبتی نکردند!.. از خداوند متعال برای بازمانگان آرزوی صبر میکنم