ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"باغ پرندگان شيراز قربانی برف و قطعی برق شد"

پرندگانی که در باغ پرندگان

پرندگانی که در باغ پرندگان شيراز نگهداری می‌شدند بر اثر بارش برف و به‌دنبال آن قطعی برق و از کار افتادن سيستم‌های آن از جمله سیستم گرمايشی تلف شدند.

باغ پرندگان شيراز

اسماعيل قاسمی، مسئول مجتمع گردشگری باغ پرندگان شيراز به خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) گفت: "به‌عنوان سرمايه‌گذار بخش خصوصی برای برپايی اين باغ يک سری تعهداتی داشته که اجرايی کرده‌ام اما يک سری از تعهدات نيز مربوط به ساير نهادها و دستگاه‌های ذیربط بوده که متأسفانه به تعهدات خود مبنی بر حمايت و اجرای مصوبات خود پايبند نبوده‌اند."

به گفته وی "طی بازديدی که برخی مسئولان از اين مکان داشته‌اند، قرار بود که اين مجموعه گازکشی شود که متأسفانه اين مهم تاکنون اجرايی نشده است ."

مسئول باغ پرندگان شيراز گفت: "به علت اين‌که در اين باغ از سرتاسر پنج قاره جهان پرنده نگهداری می‌شود سالانه خسارت مالی داريم اما طی سرما و يخبندان اخير حدود دو ميليارد ريال خسارت ديديم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 30

    […] باغ پرندگان شیراز قربانی برف و قطعی برق شد رادیو زمانه ۳۰ دی ۱۳۹۲ پرندگانی که در باغ پرندگان شیراز نگهداری می‌شدند بر اثر بارش برف و به‌دنبال آن قطعی برق و از کار افتادن سیستم‌های آن از جمله سیستم گرمایشی تلف شدند. مسئولان باغ شیراز در یخ زدن پرندگان مقصرند، تلف شدن پرندگان باغ پرندگان شیراز […]

  • کاله

    بهتر می بود مسول محترم بجای فرافکنی به ضعف مدیریتی خود اقرار می کرد چراکه در نظر گرفتن یک مولد برق  اضطراری از اصول اولیه برپایی چنین تاسیساتی محسوب می گردد.