ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجاوز گروهی در هند؛ این بار به حکم شورای ده

یک شورای روستایی در هند،

یک شورای روستایی در هند، دختری ۲۰ ساله را به دلیل برقراری رابطه با پسری از ده همسایه، به تجاوز گروهی محکوم کرد.

پلیس هند از یک تجاوز گروهی دیگر در این کشور و این بار با زمینه‌ای عجیب خبر می‌دهد. شورای یک روستا دختر ۲۰ ساله‌ای را به خاطر دوستی با پسری از ده همسایه، نخست به جریمه‌ نقدی محکوم کرده است.

این جریمه معادل ۲۵۰ یورو بوده و خانواده دختر از عهده پرداخت آن بر نیامده‌اند. پس از این، مجازات تجاوز گروهی به دختر تعیین می‌شود.

شرح ماجرا این گونه است که دختر و دوست پسرش را اول به زمین کشیده و رویروی شورای ده به  درخت بسته‌اند. رئیس شورا با شنیدن ان که پدر و مادر دختر پول جریمه را ندارند، دستور تجاوز را صادر می‌کند.

یکی از دلایل این مجازات آن بوده که مرد ده مجاور به کاست و مذهب دیگری تعلق داشته است.

این واقعه روز سه‌شنبه ۲۱ ژانویه روی داده و عاملان تجاوز که ۱۲ نفر هستند، دستگیر شده‌اند. دخترک قربانی هم اینک در بیمارستان بستری است.

رئیس شورای ده، خودش در میان متجاوزان بوده است.

شوراهای روستایی در هند، اختیارات و مقررات خود را دارند و از قوانین حقوقی رسمی تبعیت نمی‌کنند. در برخی نقاط هند، کسانی را که جلوی تصمیمات شورا می‌ایستند، از ده رانده و طرد می‌کنند.

آمار تجاوز در هند بسیار بالاست. پلیس هندوستان می‌گوید به طور میانگین در هر ۱۸ ساعت، یک زن مورد تجاوز جنسی در دهلی‌نو قرار می‌گیرد. میانگین ثبت مزاحمت‌ها و آزارهای جنسی دیگر در هند، هر ۱۴ ساعت یک‌ بار عنوان می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.