ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مادری دو فرزندش را به قتل رساند

مادری در تهران يک پسر

مادری در تهران يک پسر و يک نوزاد ۵۰ روزه‌اش را به قتل رساند.

به گزارش روزنامه شرق، اين زن درباره قتل نوزاده ۵۰ روزه‌اش گفته است: "در شرايطی که تحت‌تأثير شيشه بودم بچه شروع به گريه کرد و من چند سيلی به او زدم ولی آرام نشد به همين دليل وی را محکم به ديوار کوبيدم."

وی افزود: "بعد از آن خودم را به خواب زدم تا وقتی شوهرم به خانه رسيد وانمود کنم از علت بدحالی پسرمان خبر ندارم."

اين متهم بعد از اين اعترافات روانه بازداشتگاه شد و تحقيقات ادامه يافت تا اينکه مشخص شد اين زن فرزند ديگری نيز داشته که او هم قبل از يک‌ سالگی درگذشته است.

شوهر متهم در اين‌باره گفت: "آن زمان ما در شمال کشور زندگی می‌کرديم بچه‌مان هم تا نزديک به يک ‌سالگی زنده بود اما در نهايت به دليل پريدن شير به گلويش خفه شد و جان باخت."

زن جوان وقتی تحت بازجويی قرار گرفت گفته شوهرش را تکرار کرد و مرگ پسر اولش را حادثه دانست اما در ادامه بازجويی‌ها به قتل آن نوزاد نيز اعتراف کرد و گفت: "آن زمان برای دومين‌بار حامله شده بودم، از نظر عصبی در شرايط خوبی قرار نداشتم و يک روز وقتی بچه‌ام بی‌تابی می‌کرد او را خفه کردم و بعد هم گفتم شير در دهانش پريد و خفه شد. کسی هم اصل ماجرا را نفهميد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • درآمدی بر کودک آزاری در نظام حقوقی ایران | کمیته دفاع از حقوق کودک و نوجوان

    […] کودکان به دلیل ویژگی‌هایی که از لحاظ سنی دارند بسیار آسیب‌پذیر هستند و نیاز به حمایت و مراقبت  دارند. گاهی والدین به دلایل مختلف به جای حمایت و مراقبت از کودکان آنان را مورد آزار قرار می‌دهند. اشکال این آزار در کودکان بصورت‌های مختلف آزار جسمی مانند کتک زدن، سوزاندن، مجروح کردن، شکستن اعضا است و در خشن‌ترین حالات  استفاده از کودکان در ارتباط با مواد مخدر، واداشتن آن‌ها به کارهای دشوار، سو استفاده جنسی به صورت‌های مختلف و… رخ می‌دهد که در نهایت ممکن است منجر به مرگ کودک شود. […]

  • یک کاربر ساده

    نتیجه میگیریم که بهشت زیر پای همه مادران نیست، مردان زن ستیز و خودمحور هم مادران خوبی‌ نداشته اند !

  • مازیار

    اصلا کسی نیست بگه این زن بدبخت شاید دچار افسردگی/سایکوز بعد از زایمان شده و به جای اینکه به موقع تشخیص و درمان بشه، به حال خودش رها شده تا چنین فاجعه هایی رخ بدند؟ نه بابا، این جور حرفها مال دیار کفره... ماها خیلی راحت تر و موثرتر عمل می کنیم و سریع طرف رو می فرستیم بالای چوبهء دار و صورت مساله رو پاک می کنیم. سبب شناسی و شناسایی ریشه یی مساله جهت پیشگیری از فجایع مشابه در آینده کیلویی چند؟!

  • مسلمان سرگردان!

    اگر چه این حکومت مسبب بسیاری از بلایای حال حاضر ملت ماست ، ولی "وژدانن" گناه سواد افتضاح خیلی از ماها را چقدر می توان گردن این نامرد ها انداخت!! آخه در نصف پاراگراف چند تا غلط املائی ....؟!! آقا یا خانم "ایران دوست" عزیز!قبل از فشردن دکمه "ارسال نظر"حد اقل یکبار متن نوشته خود را از نظر بگذرانید،لتفن !!!

  • اایران دوست

    بهتر بود بجای این تیتر که نوشته اید مادری 2 فرزند خود را بقتل رساند، مینوشتید ، مادری که فرزند اول خود را قبلاَ به بقتل رسانده بود، فرزند دوم خود را نیز بقتل رساند. اما اصل مطلب، یک خیر گذاری وقتی یک خبر را جهت اطلاع خا ندگان مینویسد، لازم است تا آنجا که امکان ودر توان دارد، از علت آن هم بنویسد، خبر را تحلیل کند. این عمل شاید موجب شود بعضی ها که عین خیا لشان نیست که چه بر سر این ملت میگذرد و فقط بفکر جیب شکم خود میباشند را یک تکا نی بدهد. وژدان های خواب را بیدار کند. اینکه نظام جمهوری اسلامی و دست اندر کاران در آن، مقصر اصلی این پد یده ها هستند شکی در ان نیست. در قسمت پخش مواد مخدر در جا معه ایران ما شا الله بردران قاچ چی سپاه که خوب فعال هستند، در قسمت سانسور و خفقان برا دران جنا یت کار قوه قضا ئیه فعال هستند. در کشتن بدار آویختن انسان ها با ساختن یک پرونده سر پا دورغ، هر دو برادر بسیار بسیار.... فعا ل. باور نمیکنید، سری به آمار اعدامی ها فقط در این یکی دو ماهه بزنید.

  • شجاع

    این مطلب را کسی در فیسبوک کپی و پُست کرده و جالب اینجاست که بیشتر از رادیو زمانه لایک دریافت کرده! https://www.facebook.com/tavaana/posts/657871817592168:0?stream_ref=1

  • ارشن

    واقعا شرم اوراست ببین ماهابه چه روزی افتادهایم این رزیم مردم کشورمارابه کجاها کشونده خیلیمتاسرشدیم وفت میتونیمبگیم مرگ بردیکتاتور