ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد علی نجفی استعفا داد

محمد علی نجفی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استعفا داد.

محمد علی نجفی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استعفا داد.

خبرگزاری میراث فرهنگی گزارش داد که محمد علی نجفی ظاهراً به دلیل مشکلات قلبی از ریاست سازمان میراث فرهنگی استعفا داده. اما خبرگزاری دولت هنوز این خبر را تأیید نکرده است. برخی از منابع خبری از مسعود سلطانی‌فر و برخی دیگر از رضا صالحی امیری، به عنوان جانشین محمد علی نجفی یاد کرده‌اند.

محمدعلی نجفی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استعفا داد

محمدعلی نجفی، یکشنبه، ۲۲ دی‌ماه در یک نشست رسانه‌ای از ریخت وپاش‌های مالی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمان مدیریت اسفندیار رحیم مشایی پرده برداشت. پس از این نشست رسانه‌ای بود که شایعه استعفای او در میان آمد.

آقای نجفی در ۲۶ مرداد ماه با حکم حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب شد.

او وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت آموزش و پرورش بود اما مجلس به او رأی اعتماد نداد.

محمدعلی نجفی از بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی، نزدیک به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در زمان دولت میرحسین موسوی وزیر فرهنگ و آموزش عالی بود.

نمایندگان مخالف مجلس در جلسه بررسی صلاحیت وی، او را با رویدادهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال ۸۸ مرتبط دانستند اما نجفی گفت در سال ۸۸ «مطیع» رهبر جمهوری اسلامی بود و در هیچ‌کدام از راهپیمایی‌های سال ۸۸ قبل و بعد از ۲۹ خرداد شرکت نکرد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.