ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی استعفای محمدعلی نجفی را پذيرفت

حسن روحانی، رييس‌جمهور ايران استعفای

حسن روحانی، رييس‌جمهور ايران استعفای محمدعلی نجفی، رئيس سازمان ميراث فرهنگی را پذيرفت و طی حکمی وی را به سمت مشاور رئيس‌جمهور و دبير ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.

به‌گزارش منابع خبری ايران، در متن حکم حسن روحانی آمده است که محمدعلی نجفی در هفته‌های گذشته به‌طور مکرر تقاضای استعفا از سمت رياست سازمان ميراث فرهنگی را کرده اما رئيس‌جمهور بر ادامه همکاری پای فشرده است.

روحانی گفته، "به‌دليل حفظ سلامتی" محمدعلی نجفی با استعفای او موافقت کرده اما توضيح نداده که اگر مشکل سلامتی اوست چرا وی را به دو سمت ديگر منصوب کرده است.

اين در حالی است که پس از آن‌که روز گذشته برخی از رسانه‌های ايران خبر استعفای نجفی را منتشر کردند، رئیس سازمان میراث فرهنگی به خبرگزاری خانه ملت گفت: “من قصد استعفا از این سمت را ندارم و این اخبار کذب است.”

نجفی در پاسخ به سئوالی درباره استعفایش به علت بروز بیماری گفت: “‌چنین موضوعی مطرح نیست و آقای رئیس‌جمهوری درباره حضور من در این سازمان تصمیم‌گیری می‌کند.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بازنشسته نه درصدی

    خوش به حال اینها که بازنشسته نمی شوند تا با حقوق بازنشستگی آنهم نه درصدی روزگار سر کنند !