ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاترین اشتون: به زودی به ایران می‌روم

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده که در هفته‌های آینده به تهران سفر می‌کند.

این خبر پس از ملاقات وزیر خارجه ایران و کاترین اشتون در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ و در گفتگو با نشریه "وال استریت ژورنال" اعلام شده است.

پس از این ملاقات عنوان شد که تاریخ دور تازه مذاکرات اتمی برای  ۱۸ فوريه (۲۹ بهمن ماه) و محل آن در شهر وین تعیین شده است.

این مذاکرات، مقدمه‌ای است بر توافق نهایی در ادامه توافق موقت و شش ماهه ژنو که در ماه نوامبر به امضا رسید.

کاترین اشتون به وال استریت ژورنال گفته که این مذاکرات "بسیار دشوار" و حتی طولانی‌تر از شش ماه خواهند بود. طرفین قبلا قرار گذاشته‌اند که توافق نهایی را شش ماهه به امضا برسانند.

اشتون گفته است، توافق نهایی باید جامعه بین‌المللی را نسبت به اهداف صلح‌آمیز برنامه اتمی ایران، به یقین برساند.

عباس عراقچی، معاون امور بین‌الملل وزارت امور خارجه ایران پیش از این و در یازدهم ژانویه گفته بود که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه از خانم اشتون برای سفر به ایران دعوت کرده است.

رسانه های ایران از قول عراقچی خبر داده بودند که "خانم اشتون یک دعوت باز از آقای ظریف برای سفر به ایران دارد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    «۱۰ مسئول مبارزه با فساد» در ایران به اتهام فساد بازداشت شدند مصطفی پورمحمدی، وزير دادگستری !، از بازداشت بيش از ۱۰ نفر از مديران و روسای شعبه و مستشاران سازمان تعزيرات حکومتی که به گفته او «در پرونده‌ها به فساد، انحراف و خطا آلوده شدند»، خبر داده است. به گزارش خبرگزاری‌های ايران، پورمحمدی روز يکشنبه ۱۳ بهمن با »، گفته است: «متاسفانه در سازمان تعزيرات حکومتی به ويژه اداره کل استان تهران، تعدادی از همکاران در پرونده‌ها به فساد، انحراف و خطا آلوده شدند که در اين راستا بيش از ۱۰ نفر از آنها بازداشت شدند که اين افراد از مديران،‌ روسای شعبه و مستشاران بوده‌اند.» پورمحمدی گفته که اين افراد شناسايی و دستگير شدند و «اعترافات متعددی درمورد تخلفات خود» بيان کرده‌اند!!. ايران يکی از فاسدترين دولت‌ها در جهان از نظر فساد دولتی و اقتصادی است. شفافيت بين‌المللی که مقر آن در آلمان است، در آخرين گزارش سالانه خود که دوازدهم آذر امسال منتشر شد، ايران را از ميان ۱۷۷ کشور با ۲۵ امتياز (از صد امتياز) در رتبه ۱۴۴ جهان از نظر فساد اداری قرار داد که نشان دهنده ۱۱ پله سقوط در مقايسه با سال ۲۰۱۲ ميلادی است!!

  • hasani

    شرم به انگلیس  که همواره پشتیبان حکومت  قرن وسطایی فاسد و دیکتاتوری اختراعیشان :  حکومت مشروعه  - بوده اند.  درحالیکه ماشین اعدامها وخفقان و سرکوب همچنان ادامه دارد.