ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر توانای نقش‌های مکمل درگذشت

فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر سرشناس درگذشت. پلیس نیویورک به رسانه‌های اطلاع داد که جنازه او را در آپارتمانش در منهتن یافتند.

فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر سرشناس درگذشت. پلیس نیویورک به رسانه‌های اطلاع داد که جنازه او را در آپارتمانش در منهتن یافتند.

فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر توانای نقش‌های مکمل درگذشت

علت درگذشت فیلیپ سیمور هافمن به طور رسمی اعلام نشده است. اما رسانه‌های آمریکایی به گزارش‌های پلیس استناد کرده‌اند و گفته‌اند که او در اثر استفاده از مواد مخدر درگذشته است. ظاهراً هنگام مرگ سرنگی آلوده به مواد مخدر در بازوی او وجود داشته.

این بازیگر سرشناس در برخی از گفت‌و‌گوهایش اعلام کرده بود که سال‌ها پیش به هروئین معتاد بود. در بهار سال گذشته هم به همین خاطر تحت درمان قرار داشت.

هافمن سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد: در سال ۲۰۰۷ برای فیلم جنگ چارلی ویلسون، در ۲۰۰۸ برای تردید و در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم استاد (مرشد). او در سال ۲۰۰۵ برای فیلم کاپوتی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

محل سکونت فیلیپ سیمور هافمن در منهتن. پلیس در حال تحقیق درباره علت مرگ اوست.

او بیشتر بازیگر نقش‌های مکمل بود، اما با بازی‌های درخشانش، بازی ستارگان فیلم در نقش‌های اصلی را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.

هافمن در فیلم «لبوفسکی بزرگ» ساخته برادران کوئن یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایش را ارائه داد.

چند هفته پیش «هالیوود ریپورتر» گزارش داده بود که هافمن قصد دارد فیلمی بسازد. قرار بود در این فیلم دو بازیگر سرشناس سینمای هالیوود، امی آدامز و جک گیلنهال نقش‌های اصلی را به عهده بگیرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.