ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير خارجه سوئد پس از سه روز اقامت در ايران موفق شد وارد توئيتر شود

کارل بيلت، وزير امور خارجه

کارل بيلت، وزير امور خارجه سوئد پس از سه روز حضور در تهران موفق شد با "وی‌پی‌ان" به توئيتر خود دسترسی پيدا کند.

نشست رسانه‌ای محمدجواد ظريف و کارل بيلت: گرفتن عکس برای شبکه اجتماعی؟

به گزارش تارنمای فرارو، وزير خارجه سوئد که به‌منظور رايزنی‌های دوجانبه با مقام‌های جمهوری اسلامی ايران وارد تهران شده است پس از سه روز اولين توئيت خود در تهران را ساعت ۹ صبح امروز منتشر کرد.

کارل بيلت در نخستين توئيت خود در تهران نوشت: "امروز صبح سرانجام موفق شدم با کمک وی‌پی‌ان از موانع سايبری عبور کنم و به توئيتر دسترسی پيدا کنم. اين کاری است که همه مردم (در ايران) می‌کنند."

وزير خارجه سوئد در توئيت بعدی خود نوشت: "اين خيلی عجيب است که با وجود حضور رئيس‌جمهور و جواد ظريف وزير خارجه در توئيتر، اين موانع (سايبری) همچنان وجود دارد. من در گفت‌و‌گوهای روز گذشته (با وزير خارجه) به اين موضوع اشاره کردم."

از اواسط تابستان امسال و پس از روی کار آمدن دولت جدید، حساب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی با نام رئیس‌جمهور، وزیران و سایر سیاستمداران دولتی ساخته شد که هر یک به انتشار اطلاعات مربوط به فعالیت‌های دولت می‌پرداختند.

محمدجواد ظريف از شهريورماه امسال حساب توئيتر خود را باز کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رها

    اگه جای ایشون بودم الان تمام رمز عبور هامو عوض می کردم. هر چی عکس ناجور رو وب داشتم بر می داشتم و یه توبه نامه هم برای روز مبادا یه جایی تو فیس بوکم می نوشتم که بعد از دستگیری به کمکم بیاد. در ضمن پیش بینی می کنم فردا توئیت می کنه: ایران کشور آزادی است چون همه می تونن فیلترینگ را دور بزنند. غربی ها مشتی ساده لوح بیش نیستند.

  • فرامرز

    باید از وی پی ان جواد ظریف استفاده میکرد که دوسوته هر جا دلش خواست حتی سایت های پورنو بره