ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه شهروند بهایی در منزل شخصی خود به‌ ضرب چاقو زخمی شدند

فردی با ورود به منزل

فردی با ورود به منزل یک خانواده بهایی ساکن بیرجند، سه تن از اعضای این خانواده را به ضرب چاقو مجروح کرد و بدون آن‌که سرقتی انجام دهد، گريخت.

به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شامگاه دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه فرد نا‌شناسی با سلاح سرد (چاقوی نوک‌تیز) وارد منزل خانواده‌ای به نام مودی، از شهروندان بهایی ساکن بیرجند شده و با ضربات پی در پی و مهلک اعضای خانه را زخمی کرد.

هرانا به‌نقل از يک منبع آگاه که نامش فاش نشده نوشته است: “مهاجم با چاقویی که البته آلت قتاله محسوب می‌شود، با سر و صورت کاملا پوشانده شده، از بالای درب وارد حیاط منزل شده بود. وی درب را باز نموده و به صورت کاملا وحشیانه شروع به زدن ضربات چاقو به ساکنان منزل می‌کند.”

در این رويداد قدرت‌الله مودی از ناحیه شکم و پهلو، طوبی مودی (سبزه‌جو) از ناحیه گردن (بسیار نزدیک به شاهرگ) و اعظم مودی دچار صدماتی در نزدیکی ریه‌ها می‌شود.

اين گزارش می‌افزايد، ضارب بدون هیچ عمل خاصی نظیر سرقت پس از زخمی کردن این سه شهروند بهایی از منزل خارج می‌شود.

قدرت‌الله مودی و همسر وی طوبی سبزه‌جو زوج میان‌سالی هستند که در بیرجند تنها در منزل خود زندگی می‌کنند. صبح‌‌‌ روز حادثه فرزند آن‌ها، اعظم مودی که دانشجو و در تهران ساکن است برای دیدار با خانواده به بیرجند رفته‌ بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مجید

    دوستی دارم که ساکن سوئد است. او در نوجوانی تحت تاثیر تبلیغات انجمن حجتیه در جلسات آنها شرکت میکرده. یکی از وظایفی که با آنها میدادند شعار نویسی روی دیوار بهائیان، شناسائی آنها و ریختن چسب قطره ای در قفل آنها بوده است. من نمیدونم این 2500 سال تمدن چی به این مردم آموخته؟؟؟ در زیر یک لینک را برای خواندن پیشنهاد میکنم http://najvahayeman.blogspot.se/2013/07/blog-post.html

  • کدو تنبل

    چقدر بد بود این خبر... ممنون که خبرهای اقلبت‌ها را پوشش می‌دهید. فکر کنم اینجا «حیاط» درست است و نه «حیات»

  • فرهاد - فریاد

    این روش تازه ای برای حذف نیست ما در دهه ی 70 شاهد قتلهای زنجیره ای توسط وزارت اطلاعات بوده ایم قبل و بعد از آنهم این کارها ادامه داشته و در همه ی قتلها ما شاهد حمایت وزارت اطلاعات سپاه و بیت های آیت الله ها و فتاوی آنها و حتی ماموران آنها شناخته شدند . اما اینبار به تصور اینکه در یک شهر دور در بیرجند است و سرو صدائی بلند نمی شود اولین اقدامشان را انجام داده اند . فشار مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری از دستگیریها و زندان و اعدام و محاکم ناعادلانه علیه بهائیان و مخالفین جمهوری اسلامی این رژیم را وادار به عقب نشینی هائی نموده است از اینرو دادگاههای 5 یا 10 دقثقه ای آنها تبدیل به ترورهای خیابانی شده است معترضین و مخالفین سیاسی نیز باید از این موضوع به هوش باشند که یک سری ترورهای دولتی سازمان یافته در راه است از این خبر نباید به سادگی گذشت .