ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"۱۵۰ کارگر کارخانه قند کامياب چهار تا ۱۱ ماه است حقوق نگرفته‌اند"

۱۵۰ کارگر کارخانه قند کامياب

۱۵۰ کارگر کارخانه قند کامياب خمينی‌شهر اصفهان چهار تا ۱۱ ماه است حقوق نگرفته‌اند و در اين هوای سرد در محيط کارخانه بدون برق و گاز بلاتکليف‌اند.

خبرگزاری کار ايران (ايلنا) به‌نقل از يکی از نمايندگان کارگران که نام وی منتشر نشده، گزارش داد برق و گاز کارخانه به دليل بدهی قطع شده و کارگران در اين هوای سرد بدون هيچ فعاليتی در محيط کار خود سرگردانند.

به‌گفته اين کارگر در پی تجمع تعدادی از کارگران اين کارخانه در اعتراض به تعطيلی کارخانه و عدم دريافت چهار تا ۱۱ ماه حقوق، طی فراخوانی کارگران روز شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه بار ديگر دعوت به کار شدند اما از آن روز که کارگران در محيط کار خود حاضر می‌شوند برق و گاز اين کارخانه قطع است و مواد اوليه توليد برای کار وجود ندارد.

محمد تجلی، رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمينی‌شهر اصفهان، با بيان اين‌که کارگران اين کارخانه نبايد در مورد مشکلاتشان بزرگ‌نمايی کنند، درباره ادعای چهار تا ۱۱ ماه تعويق حقوق از سوی کارگران گفت: متوسط مطالبات کارگران قند کامياب بين دو تا پنج ماه است.

وی در مورد قطعی گاز و برق کارخانه و کمبود مواد اوليه توليد که مانع فعاليت کارگران شده است نيز گفت: "افزايش بدهی‌های اين کارخانه به اداره گاز باعث شده است شرکت گاز با کاهش فشار گاز اين کارخانه، کارفرما را مجاب به پرداخت بدهی‌ها کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 32

    […] […]