ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استاندار قم: گشت ارشاد نمی تواند حجاب را در جامعه نهادينه کند

حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم

حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم گفت: "اعتقادی به کار پليسی در مسئله حجاب ندارم و گشت ارشاد نمی‌تواند حيا و حجاب را در جامعه نهادينه کند."

پوستر تبلیغ حجاب

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)، صالحی‌منش در همايش "انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکيم خانواده" افزود: "دختران ما بايد داوطلبانه خواستار حيا، عفت و حجاب باشند و با زور نمی‌توانيم آن‌ها را وادار به اين رفتار کنيم؛ بلکه تربيت صحيح در اين زمينه کارساز خواهد بود."

وی در عين حال درباره زنانی که در قم به گفته او "در مسئله حجاب و عفاف بی‌تفاوت هستند"، گفت: "اجازه نخواهيم داد مشتی افراد غافل و ضعيف چهره شهر قم را به نفع خودشان مصادره کنند."

اين مقام دولتی افزود: "امروز چهره شهر قم با عفاف، حجاب و حيای بانوان خودنمايی می‌کند و تا دير نشده بايد با تأثيرگذاری در جامعه، جلوی رفتار برخی افراد غافل را در مساله عفاف و حجاب گرفت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    همچنانکه ریش و عبا و عمامه نمیتواند ایمان را در قلب احدی نهادینه کند.