ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"طرح تشکيل وزارت ازدواج و طلاق در ايران"

شماری از نمايندگان مجلس ايران،

شماری از نمايندگان مجلس ايران، طرح تشکيل وزارت ازدواج و طلاق را آماده کرده‌اند. هدف از تشکيل اين وزارت‌خانه جديد، کمک به ازدواج جوانان اعلام شده است.

ابراهيم نکو، نماينده مجلس ايران به خبرگزاری خانه ملت گفت: "با توجه به اين‌که ادغام وزارت ورزش و جوانان، به بی‌توجهی به حوزه جوانان منجر شد تشکيل وزارتخانه مذکور کمک شايانی به رفع معضلات جامعه جوان خواهد کرد."

نکو افزود: "طرح تشکيل وزارت ازدواج و طلاق با هدف کمک به جوانان و تسهيل ازدواج آنان به امضای تعدادی از نمايندگان مجلس رسيده است."

به گفته وی "با تشکيل وزارت ازدواج و طلاق علاوه بر تسهيل در ازدواج جوانان، راهکارهای کاهش تمايل جوانان به طلاق و جدايی نيز بررسی خواهد شد."

طرح تشکيل اين وزارتخانه در حالی آماده شده که بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه ايران، افزايش شمار وزارتخانه‌ها غيرقانونی اعلام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    آدمهای عقب افتاده ! حکومت عقب افتادگان ! بلنت اجویت نخست وزیر پیشین ترکیه ، ده ها سال یکی از دو سیاستمدار ارشد آن کشور بود. در آخرین بار که نخست وزیر بود دوبار با تاسف و شگفتی با اشاره به ملت ایران گفته بود آخر چگونه یک ملت با آن پیشینه تاریخی و فرهنگی چنین آدمهای عقب افتاده ای را بر خود حاکم کرده آند؟! هردو بار سفیر ترکیته در تهران به وزارت خارجه جمهوری اسلامی فراخوانده و اعتراض شد. درواقع هم مایه شگفتی و تاسف بسیار است که دراین روزگار چنین آدمهایی بر کشوری چون ایران حاکم باشند. خمینی، خامنه ای ، رفسنجانی ، جنتی ، مصباح عضو مجلس خبرگان، لاریجانی ها ، مهدوی کنی مرده متحرک ( متحرک با ویلچر )، احمدی نژاد و ..... و همین نمایندگان ! وزارت ازدواج و طلاق ! جوانا با کدام کار و درامد و مسکن و دیگر لوازم زندگی ازدواج کنند؟ آمار طلاق را ببینید! با این وضع مگر وزارت طلاق تشکیل شود !