ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سالانه ۳۰۰ پرستار از ايران مهاجرت می‌کنند

محمد شريفی‌مقدم، عضو شورای عالی

محمد شريفی‌مقدم، عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری ايران گفت: "سالانه حدود ۳۰۰ پرستار از طريق کانال‌های کاريابی به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند."

 شريفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ايران (ايلنا) افزود: "مهاجرت پرستاران از طريق کانال‌های کاريابی به کشورهايی چون کانادا و استراليا صورت می‌گيرد زيرا حقوق مناسبی می‌پردازند از همين رو ترجيح پرستاران بر اين است که در اين کشور‌ها مشغول به کار شود."

شريفی‌مقدم گفت: "مهاجرت پرستاران از را‌ه‌هايی غير از کانال‌های کاريابی به کشورهای عربی نيز صورت می‌گيرد."

به‌گفته اين عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری ايران، مهاجرت پرستاران ايرانی به کشورهای عربی در حالی صورت می‌گيرد که "حقوقی که اين کشور‌ها به پرستاران می‌دهند خيلی زياد نيست اما به دليل وجود نظمی‌ که‌ در مراکز درمانی‌ و بيمارستان‌های آن‌جا وجود دارد پرستاران ترجيح می‌دهند به آن‌جا بروند."

وی علت مهاجرت پرستاران را "عدم توجه به اين قشر" اعلام کرد و افزود: "پرستاران تنها به دليل مسائل مالی به کشورهای ديگر مهاجرت نمی‌کنند اما مسئله مهم اين است که پرستاران مورد توجه قرار نمی‌گيرند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.