ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فيروزآبادی: تحولات اوکراين به سمت وابستگی بود

حسن فيروزآبادی، رئيس ستادکل نيروهای

حسن فيروزآبادی، رئيس ستادکل نيروهای مسلح ايران در رابطه با تحولات و رويدادهای اخير در اوکراين، گفت: "آن‌چه در اوکراين و در کيف اتفاق افتاد، انقلاب برای فرار از استقلال به سمت وابستگی بود."

حسن فيروزآبادی، رئيس ستادکل نيروهای مسلح ايران

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن فيروزآبادی در اين‌باره افزود: "تغيير نام ميدان «استقلال» به «يورو» در کيف پايتخت اوکراين، نماد حکايتی است که با حمايت آمريکا و اروپا برای فرار اين کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد."

رئيس ستادکل نيروهای مسلح ايران گفت: "درسی که آمريکا و غربی‌های معتقد به ليبرال دموکراسی در اوکراين به ملت اين کشور دادند، عبرتی تاريخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخندها و ايده‌های شيطانی اَبَرسرمايه‌داری باشند و فريب استکبار و عوامل آن را نخورند."

وی برای ملت اوکراين آرزوی خوشبختی کرد اما افزود "اين عبرتی است که نمی‌توان از ذکر آن خودداری کرد. "

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اولآ این مزدوران حکومتی به هیچوجه نمیتوانند وحشت و سوزش خود ، از پیروزی مخالفان حکومت اوکراین که وابسته به کمونیستها بود را پنهان نمایند و بسیار نگرانند که مبادا مبدل به الگویی برای ملت ایران شود . دومآ کسی این ادعا را میکند که دولتی مستقل باشد ، نه مثل دولت و حکومت ایران که سر تا پا وابسته به شرق و غرب هستند و فقط شعار میدهند . وابستگی که روز به روز و ساعت به ساعت بیشتر میشود و هیچ چاره ای هم جز این ندارند که خود را به آغوش روسیه و چین بیاندازند .

  • شهروند درجه سه

    این اقای سرلشکر فیروزابادی مخش خوب کار میکند. هرچه از این نظام مقدس گیرش امد نوش جانش، شکمش گنده تر باد تا چشم رژیم صهیونیستی و امریکا کور و دل برادران روس و چین و بشار اسد و سید حسن نصراله شاد شود. ملت ایران هم هزینه اش را تا دم مرگ میدهد. واقع هم همین است که امثال آقای فیروز آبادی و اقای مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی و مهدوی کنی و ... و احمدی نژاد و ... دیگران برهبری بنیانگذار این نظام مقدس و رهبر فرزانه و با بصیرت ، ایران را خوب پیش بردند و مستقل کردند. یک نگاه به بازار ایران بیندازید که از آشغالهای برادران چینی پر شده. صنایع و کشاورزی ایران سر به اسمان زده و مردم برای دریافت سبد کالاها چه جانفشانی میکنند. ببنید که ریال چه قیمتی پیدا کرده . ببنید ایران سال 56 کجا بود و چین و کره جنوبی و مالزی و همین ترکیه و شیخ نشینهای خلیج فارس کجا بودند ، حالا ببینید آنها کجا هستند و ما کجاییم . انها چه جوری از استقلال فرار کردند و ما به استقلال رسیدیم! امارات عربی را ببینید که با وجود ادعای سرزمینی نسبت به ما چه جوری دروازه اقتصاد مستقل متکی به نفت خام جمهوری اسلامی شده! نفت خام مال ما است ، اگر اقتصاد ما متکی به نفت خام خودمان است پس ما مستقل هستیم !