ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آزمایش تعیین جنسیت و محروم شدن هفت زن فوتبالیست ایرانی

هفت فوتبالیست زن ایرانی با آغاز اجرای دستور «تعیین جنسیت» در فوتبال و فوتسال زنان ایران از حضور در مسابقه‌ها محروم شدند.

هفت فوتبالیست زن ایرانی با آغاز اجرای دستور «تعیین جنسیت» در فوتبال و فوتسال زنان ایران از حضور در مسابقه‌ها محروم شدند.

 احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال که این خبر را اعلام کرده به ایرنا گفته است: «تمامی زنان فعال در لیگ‌های کشور پیش از بستن قرارداد باید در معاینات پزشکی  شرکت کنند.»

این مقام رسمی درباره آینده این هفت بازیکن محروم گفته است: «در صورتی که آنها مشکلات خود را از طریق جراحی حل کنند می‌توانند با تائید پزشک معتمد به فعالیت ورزشی ادامه دهند.»

به گفته این مقام رسمی نمایندگان کمیته پزشکی به طور سرزده به باشگاه‌های فوتبال و فوتسال سرکشی می‌کنند و نبودن پرونده ورزشکار تخلف محسوب می‌شود.

در این زمینه با شاهین رحمانی مدیر برگذاری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا درکنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی گفت‌وگویی رادیویی کرده‌ایم.

[podcast]http://www.radiozamaneh.com/u/wp-content/uploads/2014/03/10-02-2014-TARHE-JENSIAT-DAR-FOOTBALL-IRAN.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.