ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برگزاری جشن‌های نوروزی در يزد ممنوع شد

با تصويب شورای شهر يزد

با تصويب شورای شهر يزد از ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ تا ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ برگزاری هرگونه جشن و کنسرت موسيقی به دليل ايام فاطميه در اماکن متعلق به شهرداری يزد، ممنوع شد.

مقصود از ایام فاطمیه، سالروز کشته شدن دختر پیامبر اسلام است.

به گزارش يزدنيوز، روابط عمومی شورای شهر يزد دليل اين تصميم را "ايام فاطميه و همزمانی اين ايام با روزهای آغازين سال جديد" اعلام کرد.

بر پايه اين گزارش "اين اماکن شامل پارک‌ها، ميادين، سالن‌های آمفی تئاتر و سالن‌های ورزشی" است .

شورای شهر يزد در حالی برگزاری جشن و شادی را در اين شهر ممنوع کرده که سريال‌های تلويزيون دولتی ايران در نوروز ۱۳۹۳ همگی طنز هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jamshid

    r***m to on eteghadi ke shadi ro haram bedone

  • محسن

    در ضد ایرانی بودن این تصمیمات که شکی نیست ولی اصول روزنامه نگاری حکم میکنه تیتر مطلب که به مراتب مخاطب بیشتری داره تا متن تا جای ممکن راست و دقیق باشه. به گفته خودتون جشن گرفتن در «اماکن متعلق به شهرداری یزد» ممنوع شده نه در «یزد». از رادیو زمانه انتظار میره حرفه ای و زیبا عمل کنه (که در بیشتر موارد هم میکنه). بد نیست رسانه های انگلیسی زبان مثل یاهو و سی ان ان و ای بی سی و اینها رو الگو قرار بدید.

  • حسن

    خریت نه تنها علف خوردن است ملتی که برای مرده های 1400سال پیش الان مراسم برگزار میکند وهمیشه عزا را بر جشن مقدم میداند لیاقت همین حکومت تهوع آوررا دارد

  • مرگ بر الله مرگ بر محمد مرگ بر اسلام مرگ بر آخوندها (بلند)

    a

  • مهدی

    با سلام من موندم چرا این ایام به ظاهر فاطمیه همیشه تو ایام نوروز هستش تا این تنها عید واقعی ما رو به گند بکشند.

  • ممدلی

    شرم بر این شورا که مهد زرتشتی گری ایرانن ولی از همه عقب مونده ترن...حیف...

  • ایران

    زیاد داریم از نوه و نتیجه و ندیده محمد بگیر تا .....بالاخره سال 365 روزه باید هر روز سر مردن یکی ملت عزادار باشن این ایام فاطمیه که دیگه خودش یه داستان شده خودشونم نمی دونن کی بوده چی بوده چی شده خودشون میدونن دو دسته تو ایران این چرندیات رو قبول میکنن یکی دسته حوکمتی دومی دسته ای که هنوز قبول نکردن دین هیچ سودی تو زندگی شخصی نداره

  • Afshin jam Afshin

    فاطمیه برای برخی ولی نه همه , یک واقه‌ی مذ هبیست, بسیار کسانی هستند که این واقعه را قبول ندارند. نوروز یک جانش ملی ایست و شامل همه ی ایران و بسیار کشوارهایه منطقه و افراد بسیاری در دنیا میشود. مسولان تهی مغز باید بدانند با زور نمیشود شادی را از مردم گرفت و یا عزاداری را با زور به مردم تحمیل کرد. مردم ایران با پشتیبانی از مردم یزد, با تماس تلفنی, و هر وسیله‌ی دیگر این موضو را بعینوان یک نافرمانی مدنی پیگیری کنند. اگر پشتیبانی نکنیم, این موضع شامل بقیه استان ها خواهد شد. اگر اعتراض نکنیم, اگر جنشن نگیریم این موضو برای آینده گریبان گیر همه خواهد شد.