ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده تهران در مجلس کاترین اشتون را "عجوزه" نامید

مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران در

مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران در مجلس در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند اعلام کرد که رفتار کاترین اشتون در ایران بدتر از کاپیتولاسیون بوده است. او گفت کوتاهی از وزیر اطلاعات و وزیر خارجه پذیرفتنی نیست و دیدار اشتون با "محکوم فتنه" خدشه به استقلال کشور است.

کوچک‌زاده گفت آقای وزیر اطلاعات کجا هستید که برای بار دوم این "عجوزه" در کار سیستم قضایی ما دخالت می‌کند.

کوچک‌زاده عنوان کرد که ایران مستعمره یک مشت کشور اروپایی نیست: «آمریکایی‌ها و اروپایی‌‌ها به قول رهبر معظم انقلاب غلط می‌کنند راجع به حقوق بشر حرفی بزنند.»

 علی لاریجانی در پاسخ کوچک‌زاده تاکید کرد که دیدار اشتون با فعالان زن را نباید با کاپیتولاسیون مقایسه کرد. او در عین حال اقدام نماینده اروپا را بسیار زشت و "دون شان" اروپایی‌ها خواند.

لاریجانی عنوان کرد که اقدام هیئت اروپایی دزدانه بود و وزارت اطلاعات باید به این موضوع توجه کرده و دقت نظر داشته باشد.

روز چهارشنیه ۲۱ اسفند، متن کامل سوال ۲۰ نماینده مجلس از وزیر خارجه ایران نیز منتشر شد. امضاکنندگان این متن از جواد ظریف خواسته‌اند در مقابل اهانت‌های مقامات آمریکا و رفتارهای غیردیپلماتیک "مقامات متکبر غربی" به مجلس آمده و پاسخ دهد. آنها موضع‌گیری سخنگوی وزارت خارجه در این خصوص را کافی ندانسته‌اند.

مرضیه افخم روز دوشنبه ۱۹ اسفند در کنفرانس خبری خود، دیدار اشتون با فعالان مدنی در سفارت اتریش را موجب سوءظن مردم ایران نسبت به غرب خواند و از تذکر رسمی به این سفارت خبر داد.

گروهی از انجمن‌های اسلامی مستقل دانشگاه‌های تهران اعلام کرده‌ بودند که روز چهارشنبه ۲۱ اسفند در برابر سفارت اتریش تجمع می‌کنند. سفارت اتریش در واکنش به این اعلام، به آگاهی رساند که روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    اون موقعی که بدن ستار های قهرمان را زیر قپان و مشت و لگد له کردید باید فکر اینروزها را هم میکردید.  رو هم اندازه دارد .  طلبکار هم شده اند . شرم کنید.

  • Majid

     کوچک درسواد که باشی و به مکتب هم نرفته باشی آنوقت نمیدانی که لغت عربی «عجوزه» یعنی «پیره زن» به زبان فارسی. و اگر هم احیانأ برای جنس مونث احترام و ارزشی قائل نیستی لا اقل قبل از هوچی گری و بی احترامی به مقام یک پیره زن این را بخاطر بیاور  که خود در بطن زنی خلق شدی و از شکم او خارج شدی و آن زن  که اسمش مادر است یا از دنیا رفته و یا دیگر جوان نیست و شده  یک پیره زن که شرم دارد از زایاندن جاهلی بنام کوچک زاده! 

  • بهنام

    مجلس شده خوک دونی و یک مشت لمپن بی سر و پا شدند نماینده مردم .

  • Parasto

    این کوچک اف هم با هوچی بازی از پیش برده.