ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی ۵۰۰ کارگر و بازنشسته در مقابل مجلس

نزديک به ۵۰۰ نفر از

نزديک به ۵۰۰ نفر از کارگران شاغل و بازنشسته تهرانی که توسط سازمان تأمين اجتماعی بيمه شده‌اند، صبح امروز، چهارشنبه ۲۱ اسفندماه (۱۲ مارس) در اعتراض به بررسی واگذاری بخش درمان سازمان تأمين اجتماعی به وزارت بهداشت در مقابل مجلس تجمع کردند.

تجمع کارگران شاغل و بازنشسته تهرانی در مقابل مجلس

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، این تجمع هم‌زمان با بررسی لايحه برنامه پنجم توسعه در مجلس برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن خواستار ديدار و مذاکره با اعضای کميسيون‌های اجتماعی و بهداشت مجلس شدند.

کارگران معترض دخالت دولت در امور صندوقی که متعلق به کارگران بيمه شده است را عامل ضعف خدمات درمانی اين سازمان می‌دانند و حال دولت قصد دارد مداخله‌های خود را به صورت قانون دربياورد.

به‌گفته معترضان تصويب اين لايحه فساد در تأمين اجتماعی را بيش از گذشته خواهد کرد.

آن‌ها همچنين می‌گويند طبق سخنان حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران در تلويزيون دولتی، دولت ۶۰ هزار ميليارد تومان به صندوق بيمه بدهکار است و دولت به جای پرداخت اين بدهی به کارگران، قصد تصرف سازمان تأمين اجتماعی را دارد چرا که در اين صورت دولت به خودش بدهکار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    می خواهند این دختر بی پناه را اعدام کنند به گزارش "کمپین حق زندگی"، روز گذشته ریحانه جباری که محکوم به اعدام با طناب دار برای اتهام قتل عمد است متوجه می‌شود که ریاست قوه قضاییه با اجرای حکم قصاص وی موافقت کرده است و با توجه به این‌که این پرونده در حال حاضر در اجرای احکام است امکان دارد که هر لحظه ریحانه جباری اعدام شود. ریحانه جباری دختری است که در مقابل خواسته مردی که پیش‌تر کارمند وزارت اطلاعات بود مبنی بر برقراری ارتباط جنسی تن نداد و در دفاع از شرافت و ناموس خود با یک ضربه چاقو از پشت این مرد را به قتل می‌رساند. این قتل کاملن ناخواسته بوده است. پس از این‌که شعبه 74 کیفری استان به ریاست قاضی تردست حکم قصاص ریحانه را صادر کرد با اعتراض به دادنامه صادره شعبه 27 دیوان‌عالی کشور که بسیاری از پرونده‌های کیفری را تایید می‌نماید، تایید شد. حال این دختر بی‌گناه در آستانه اعدام قرار دارد.