ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنتی به خامنه‌ای لبیک گفت

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بینش فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای را ستود و به دعوت او مبنی بر گسترش سانسور به همه شئون زندگی لبیک گفت.

پس از آنکه در روز اول فروردین آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی‌اش در حرم رضوی خواستار آن شد که مسئولان فرهنگی، با حساسیت و هوشیاری مراقب رخنه‌های بسیار خطرناک فرهنگی باشند و به وظایف ایجابی و دفاعی خود در این زمینه عمل کنند، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ستودن بینش فرهنگی خامنه‌ای یک بار دیگر به دعوت او مبنی بر گسترش سانسور به همه شئون زندگی لبیک گفت.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز گذشته، شنبه ۲ فروردین (۲۲ مارس) در گفت و گو با «نسیم آن‌لاین» ابتدا بینش فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای را ستود و سپس از مدیران فرهنگی کشور خواست که در اصلاح فرهنگ عمومی کشور بکوشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گفت‌و‌گو بر «دقت نظر» رهبری پیرامون آنچه که او تهدید‌ها و مخاطرات فرهنگی می‌نامدش تأکید کرد و گفت: «دقت نظر ایشان در این حوزه بالا بوده و مانند یک دیدبان، شرایط و تهدیدات فرهنگی را رصد و نسبت به تهاجم فرهنگ دشمن با حساسیت ویژه‌ای برخورد می‌کنند. هدایت‌های ایشان نیز همواره راهگشاه بوده و هست.»

او همچنین از مدیران فرهنگی کشور خواست «با تلاش و حساسیت ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و اصلاح فرهنگ عمومی و حفظ مواریث فرهنگی بکوشند.»

آیت‌الله خامنه‌ای سال ۱۳۹۳ را «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خوانده است. او در اسفند ماه نگرانی‌اش نسبت به احتمال گشایش‌ فضای فرهنگی را در دیدار با اعضای خبرگان رهبری ابراز کرده بود. وزیر ارشاد هم در همان‌ زمان به او «لبیک» گفت. افزون بر این، در اسفند ماه سال گذشته «شورای مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی» آیین‌نامه سانسور برای «سبک زندگی» و «فرهنگ عمومی» را تصویب و به وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی ابلاغ کرد.

آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی حرم رضوی، فرهنگ را از اقتصاد هم مهم‌تر دانست و از تأثیر بی‌بدیل فرهنگ در نگاه مردم به مسائلی نظیر تولید داخلی، قانون‌گرایی و خانواده یاد کرد: «همه رفتارهای روزمره، عادات و نگاه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی مردم از فرهنگ آنها الهام می‌گیرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    البته دیکتاتور خیلی ترسیده و به وحشت افتاده و فکر میکند همین روزنه بسیار کوچک باز شده و امیدواری و دلخوشی مردم به آینده بسیار خطرناک است و سعی دارد با تمام قوا به مقابله برخیزد و هرگونه امید و شور و نشاطی را سرکوب نماید و این پیام را القا کند که ملت فکر نکنند با انتخاب حسن فریدون چیزی تغییر کرده است . تحجر و توهم رهبر پوشالی هر چه پا به سن بیشتر میگذارد بیشتر شده و اعتماد به نزدیکان و اطرافیان خود کمتر و کمتر . به امید سربلندی ملت بزرگ ایران .

  • farid

    اینها همه مورد تایید مجلس خامنه ای بوده اند.