ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاکستان قتل مرزبان ربوده‌ شده ايرانی را محکوم کرد

تسنيم اسلم، سخنگوی وزارت امور

تسنيم اسلم، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، در بيانيه‌ای کشته‌شدن يکی از مرزبانان ربوده‌شده ايرانی را محکوم کرد.

تسنيم اسلم، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ايرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اين بيانيه اعلام کرد: «اسلام‌آباد هرگونه اقدام تروريستی به هر شکل و ظاهری را در هر نقطه از جهان محکوم می‌کند.»

وی افزود: «کشته‌شدن مرزبان ايرانی بسيار تأسف‌بار بوده و ما با خانواده وی و ساير مرزبانان ايرانی که در چنگ تروريست‌ها اسير هستند، اعلام همبستگی می‌کنيم.»

اسلم همچنین گفت: «دولت و نيروهای پاکستانی همه اقدامات و پشتيبانی‌های لازم را برای شناسايی محل نگه‌داری مرزبانان ربوده‌شده انجام داده‌اند.»

به گفته وی «تحقيقات و پيگيری دولت پاکستان به معنای تأييد ورود يا حضور احتمالی مرزبانان ايرانی در داخل خاک پاکستان نيست، اما اسلام‌آباد آماده همکاری مشترک با ايران و تبادل اطلاعات و جزئيات معتبر در مورد اين حادثه است.»

پنج مرزبان ايرانی روز جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، در منطقه مرزی جکيگور استان سيستان و بلوچستان ناپديد شدند. پس از اين رويداد گروه اسلامی «جيش‌العدل» با انتشار تصویرهایی در شبکه‌های اجتماعی مسئوليت ربودن اين افراد را به عهده گرفت.

گروه جيش‌العدل شامگاه يکشنبه، سوم فروردين‌ماه، اعلام کرد که جمشيد دانايی‌فر، يکی از مرزبانان ربوده شده را اعدام کرده است.

ايران می‌گويد که گروه جيش‌العدل، مرزبانان را به داخل خاک پاکستان منتقل کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.