ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک کارگر در شرکت راه‌آهن به زندگی خود پایان داد

يک کارگر به نام «حجت.

يک کارگر به نام «حجت. ش»، در اداره نيروی کشش راه‌آهن به دليل آن‌چه همکارش «مشکلات معيشتی و خانوادگی» نامید، با طناب خود را حلق آويز کرد.

خبرگزاری کار ایران، ایلنا، به‌نقل از يکی از کارگران اداره نيروی کشش نوشت جسد این کارگر صبح روز سه‌شنبه ۱۹ فروردين، در حالی که با طناب دار از جرثقيل سقفی کارگاه آويزان شده بود، پيدا شد.

این کارگر هدايت جرثقيل از طريق کنترل از راه دور را برعهده داشته و جسد وی توسط جرثقيل بيش از يک متر از زمين فاصله داشت.

کارگر اداره نيروی کشش راه‌آهن که نامش منتشر نشده در مورد همکارش گفت که وی دو فرزند داشته و گفته می‌شود نامه‌ای از او به‌همراه عکس‌های فرزندانش به جا مانده است.

«حجت. ش» ۳۸ ساله بود و از سال ۷۹ به استخدام اداره نيروی کشش راه‌آهن درآمده بود. وی مشمول قرارداد کار رسمی شده بود و وظيفه تعمير و نگهداری از لکوموتيو‌ها را بر عهده داشت.

گفته می‌شود چندی پیش ميان این کارگر با کارفرما بر سر محاسبه حق اضافه‌کاری اختلاف نظر به‌وجود آمده بود و به همین دلیل وضعيت مالی وی نیز وخیم‌تر شده بود.

در همین حال صادق سکری، مدير روابط عمومی اداره راه آهن، این مسائل را رد کرد و گفت: «خودکشی آقای "ش" همان‌طور که در وصيت‌نامه او هم آمده، فقط به دليل اختلافات خانوادگی بوده است.»

اين مقام مسئول در شرکت راه‌آهن افزود، این کارگر شب گذشته خود را دور از چشم سايرين در سوله پنهان کرده و سپس در همان‌جا به زندگی خود پایان داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nastarani326

    ما در این 35سال فقط چوب مردم امی را میخوریم .فکر میکنید چند صد نفر از این مردم اخبار را گوش می دهند ویا میخوانندوپی به جنایتهای این قوم نا مسلمان وکافر وقاتل میبرند متاسفانه ما در اقلیت هستیم وبقیه یا امی هستند یا بشدت ریاکار که برای مقاصدشان بجای 17 رکعت نماز 34رکعت در ملاعام می خوانند.واین حکومت فاشیست هم کار خودش را میکند وای به حال ما واین قشر زحمت کش کارگر ومن ارزو میکنم روزی دریوزگی این قاتلان را به چشم ببینیم.

  • Dariush

    گزارش ها حاکی است ایران ۳۰ هزار تن مواد غذایی به سوریه فرستاده است. روزنامه لبنانی دیلی استار روز سه شنبه به نقل از رسانه های دولتی سوریه گفت محموله ها وارد یک بندر سوریه در دریای مدیترانه شده است. دیلی استار این کمک را بخشی از حمایت گسترده تر ایران از بشار اسد، در حالی که قصد دارد برای سومین بار نامزد ریاست جمهوری شود، توصیف می کند. ایران حامی عمده اسد بوده است، از طریق گروه حزب الله تجهیزات نظامی برای او می فرستد و دولت را در چگونگی نبرد با شورشیان راهنمایی می کند. تهران همچنین مبالغ عظیمی پول برای نجات اقتصاد سوریه به کشور سرازیر کرده است. در ماه مه گذشته، ایران یک خط اعتباری به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برای سوریه باز کرد که دولت اسد را قادر می سازد فراورده های نفتی خریداری کند!!

  • الياس

    كتاب قران تان را اطاعت نمي كنيد دروغ كارتان است كه چند روزي بيشتر بمانيد اين مردم هيچ وقت فكر نمي كردن كه شما با اسم حكومت اسلامي اين بلا را به سرشان مي اوريد تير باران ها دزديدن جوانان و سر به نيس كردن انان در قبر هاي بي نشان واي بر شما اگر روزي با خشم مردم در خيابان هاي ايران شما رو قا فلگير كنند به شما رحم نخواهند كرد اي كفتاران بي ايمان ننگ بر اسلام تان كه شرارت از ان جاريست خون ريختن كشتن در تمام سوره ها و ايه هاش ننگ و دروغ مي بارد

  • الياس

    ننگ بر شما نا مسلمانان مكار كه نان بيوه زنان و يتيمان را تاراج كرديد ايا به حيات پس از مگ فكر مي كنيد ننگ بر شما نفت را بنام خدا تاراج كرديد اعدام شكنجه جنگ مرام و مرفت را از مردم به سرقت برديد و جايش كينه دروغ در دل مردم كاشتيد اگر علي شما وحسين شما زنده شود او را هم مفسد مي ناميد و اعدامش مكنيد ننگ بر دين تان باد

  • ستاره

    جمهوری اسلامی بدین ترتیب معنویات و مادیات ایرانیان را بسیار ارتقا بخشیده....خامنه ای مسول مستقیم این فاجعه است.

  • بهنام

    واقعآ مایه تاسف است که کارگر زحمتکش اینگونه به خاطر شرم از خانواده و درماندگی در تامین حداقل نیازهای آنان دست به خود کشی می زند . سرمایه مملکت را به تاراج برده و به لبنان و فلسطین و سوریه کمک میکنند فقط برای دوام چند روز بیشترحکومت ننگینشان .