ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«قطعی مکرر تلفن و اينترنت در شهرستان قصرقند سيستان و بلوچستان»

قطع مکرر تلفن و اينترنت

قطع مکرر تلفن و اينترنت در شهرستان قصرقند  سيستان و بلوچستان باعث بروز نارضايتی بين مردم شده است.

شماری از شهروندان قصرقند به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ايرنا، گفتند: «با توجه به اين‌که امروزه تلفن و اينترنت به يکی از ضروريات زندگی تبديل شده و کسب و کار و درآمد شمار زيادی از مردم به اين وسايل ارتباطی وابسته است، قطعی مکرر تلفن و اينترنت و رسيدگی نکردن به موقع برای حل اين مشکل، مردم را با مشکلات عديده‌ای روبه‌رو کرده است.»

محسن رئيسی، يک شهروند قصرقندی، «فرسودگی، پوسيدگی و از بين رفتن عمر مفيد کابل‌ها و خطوط ارتباطی بر اثر قرار گرفتن در معرض مستقيم نور آفتاب» را علت اصلی قطعی‌های مکرر تلفن و اينترنت در قصرقند دانست.

محمدکريم رئيسی، يک کاربر اينترنت مخابرات نيز پشتيبانی تلفن و خدمات اينترنت پرسرعت در قصرقند را «نامطلوب» دانست و افزود: «در صورت خرابی تلفن و اينترنت، در بيشتر اوقات پس از اعلام به واحد مربوطه برای وصل مجدد آن‌ها بايد بين ۴۸ تا ۷۲ ساعت انتظار کشيد و جنگ اعصاب داشت.»

درويش رئيسی، رئيس اداره مخابرات نيک‌شهر و قصرقند «فرسودگی شبکه تلفن ثابت، ارتباط راديويی و سرقت کابل‌های تلفن را از دلايل اصلی و عمده قطعی‌های مکرر تلفن و اينترنت» در اين شهرستان اعلام کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.