ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همسر مرزبان ربوده شده ايرانی درخواست کمک کرد

الهام نظام‌دوست، همسر جمشيد دانايی‌فر،

الهام نظام‌دوست، همسر جمشيد دانايی‌فر، مرزبان ربوده شده ايرانی که گروه «جیش‌العدل» گفته است او را کشته، برای روشن شدن وضعيت همسرش از نهادهای بين‌المللی درخواست کمک کرد.

الهام نظام‌دوست: نامی برای فرزندم انتخاب نکرده‌ام و تا زمان مشخص شدن سرنوشت همسرم، او را امید صدا می‌زنم

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، الهام نظام‌دوست گفت: «انتظار دارم مجامع جهانی من و فرزند تازه متولد شده جمشيد را فراموش نکنند و کمک کنند هر چه زودتر خانواده‌ای را از نگرانی رهايی بخشند.»

پنج مرزبان ایرانی به نام‌های امین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی‌فر، محمد نظامی و جمشید تیموری شامگاه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۲ توسط گروه «جیش‌العدل» در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربوده شدند.

«جیش‌العدل» سوم فروردین‌ماه اعلام کرد که از میان این پنج مرزبان، جمشید دانایی‌فر را اعدام کرده است، اما مسئولان جمهوری اسلامی می‌گویند هیچ مدرکی دال بر کشته شدن این مرزبان در دسترس نیست و معلوم نیست که این خبر صحت داشته باشد.

الهام نظام‌دوست با بیان این‌که چشم‌انتظار است همسرش به خانه بازگردد، گفت: «شوهر من مانند هر سرباز ديگری در هر نقطه از جهان در راه صيانت و حفاظت از مرزها و آسايش مردم کشورش تلاش داشت و انتظار دارم آن‌هايی که او را در اختيار دارند اين موضوع را درک کنند.»

الهام نظام‌دوست در حالی منتظر بازگشت همسرش است که مولوی عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان، کسی که در آزادی مرزبانان ایرانی نقش داشت، روز سه‌شنبه، ۱۹ فروردين‌ماه به خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، گفت موضوع کشته شدن جمشيد دانايی‌فر و دفن او در بلوچستان پاکستان «تقريبا تأييد شده است».

به‌گفته وی اما اين امکان وجود دارد که بتوان درباره بازگرداندن پيکر جمشيد دانايی‌فر با جيش‌العدل مذاکره کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    خدایش بیامرزد و روحش شاد . اگر تند روی حکومت نبود او هم اکنون زنده بود . امیدوارم روزی برسد که این حکومت شرش را از سر تمامی ملت ایران کم کند و رهبر پوشالیش هم به زباله دان تاریخ بپیوندد . مانند تمام دیکتاتورهای جهان .

  • Arash

    امیدی به رژیم آخوندی نیست.خدایا کمکش کن.

  • jamal

    ظریف مشغول شام خصوصی با بانوان اتحادیه اروپاست ووقت ندارد!

  • hasani

    سخنگوی جیش العدل در مصاحبه با روز: سپاه و اطلاعات پیام دادند گروگان ها را بکشید !

  • Dariush

    بهتراست از مولوی عبدالحمید کمک بخواهد. حکومت که بی خیال است .