ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقال ۳۰ هزار زندانی ايران به «اردوگاه کار اجباری»

غلامحسين اسماعيلی، رئيس سازمان زندان‌ها،

غلامحسين اسماعيلی، رئيس سازمان زندان‌ها، گفت که در صورت آماده‌سازی «اردوگاه کار اجباری» حدود  ۳۰هزار زندانی محکوم مواد مخدر به اين اردوگاه‌ها انتقال پيدا می‌کنند. این میزان حدود یک‌سوم جمعیت کل زندان‌های ایران را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان زندان‌‌ها ايده تشکيل اردوگاه‌ها کار اجباری را، کاهش زندان‌ها از محکومان مواد مخدر عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران، ايرنا، غلامحسين اسماعيلی شنبه روز شنبه  ۲۳ فروردین اعلام کرد که ۷۰ ميليارد تومان بودجه برای راه‌اندازی اين اردوگاه‌ها در نظر گرفته شده و تاکنون يک‌سوم آن نيز تأمين شده است.

رئيس سازمان زندان‌ها از بهره‌برداری بخش‌هايی از «اردوگاه کار اجباری» خراسان و اصفهان خبر داده و همچنين راه‌اندازی اردوگاه تهران، کرمان و سيستان وبلوچستان را نيز در تابستان امسال محتمل دانسته است.

اعتبار اردوگاه‌های کار اجباری از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تأمين می‌شود.

هم‌اکنون محکومان مواد مخدر نيمی از زندانيان را در ايران شامل می‌شوند و گزارش شده که حدود ۸۰ درصد از زندانيان نيز اعتياد دارند.

غلامحسين اسماعيلی همزمان با جذب و به کارگيری سه هزار نفر به عنوان کادر اجرايی اردوگاه‌های کار اجباری، ايده تشکيل اين اردوگاه‌ها را کاهش زندان‌ها از محکومان مواد مخدر عنوان کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samandoon

    عالی است. کاش حکم اعدام را به ابد در این اردوگاه ها تبدیل کنند. درآمد زندانی را هم به افراد تحت تکفلش بدهند تا خانواده های آنها در منجلاب فرو نرود