ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار در تعمیرگاهی در قم کشته و زخمی بر جا گذاشت

روز يکشنبه، ۲۴ فروردين‌ماه،  پمپ

روز يکشنبه، ۲۴ فروردين‌ماه،  پمپ باد در یک تعميرگاه تنظيم موتور واقع در خيابان جوادالائمه قم منفجر شد. در این انفجار پنج کارگر مکانيک و يکی از مشتريان زخمی شدند. روز دوشنبه ۲۵ فروردین يکی از کارگران زخمی جان خود را از دست داد.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، کارگری که کشته شد جوانی ۱۸ ساله به نام مهران شيرمحمدی بود.

وی در زمان انفجار پمپ باد، که در انباری چاله سرويس تعميرگاه خودرو قرار داده شده بود، داخل چاله سرويس مکانيکی قرار داشت.

بلافاصله پس از اين انفجار، سه دستگاه ماشين آتش‌نشانی برای رسيدگی به اين موضوع در محل حادثه حاضر شدند و سه دستگاه آمبولانس نيز زخمی‌شدگان را به بيمارستان منتقل کردند.

علی جمالو، يکی از صاحبان اين مغازه مکانيکی اعلام کرد که هيچ يک از آسيب‌ديدگان بيمه نبودند.

جمالو اين حادثه را نتیجه «سهل‌انگاری شاگردان» دانست و گفت: «يکی از آن‌ها دور تا دور چاله سرويس مکانيکی را با بنزين شست‌وشو داد، در حالی که گفته بوديم فقط دستمال بکشد؛ بعد از اينکه او چاله سرويس را با بنزين شسته بود، پمپ باد که داخل انباری کنار چاله سرويس مکانيکی بود، اتوماتيک می‌کند، و به خاطر جمع شدن بخار گاز بنزين در پمپ باد، يک دفعه منفجر می‌شود.»

به‌گفته وی دو ماشين روی چاله سرويس مکانيکی بود که وقتی انبار‌های موجود در چاله سرويس مکانيکی به دليل انفجار خراب می‌شوند،، ماشين‌ها هم روی آوار، پاپين آمدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.