ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت برادر حبيب‌الله گلپری‌پور زندانی سياسی اعدام شده

 نيروهای امنيتی در شهر سنندج،

 نيروهای امنيتی در شهر سنندج، عزت گلپری‌پور، برادر حبيب‌الله گلپری‌پور زندانی سیاسی اعدام‌شده،  و دو تن از آشنایان خانواده آن‌ها را بازداشت کردند.

حبيب‌الله گلپری‌پور چهارم آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ اعدام شد

يک فعال حقوق بشری که نام وی منتشر نشده به کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران گفته است نيروهای وزارت اطلاعات غروب روز چهارشنبه ۲۰ فروردين‌ماه عزت گلپری‌پور را زمانی که از سر کار به منزل بازمی‌گشت، در کوچه بازداشت کرده‌اند.

به‌گفته وی، مأموران سپس به منزل پدری عزت گلپری‌پور رفته و ضمن «توهين و بی‌احترامی به خانواده»، اقدام به تفتيش منزل کردند و دفترها، کتاب‌ها، کامپيوتر و لوازم شخصی او را با خود بردند.

بر اساس این گزارش، نيروهای امنيتی در همان روز دو نفر ديگر از آشنايان اين خانواده به نام‌های شاهو حيدری و ميعاد احمدی را در چهار راه صفری شهر سنندج بازداشت و منزل آن‌ها را بازرسی کرده‌اند.

ستاد خبری اداره اطلاعات شهر سنندج به خانواده‌ها گفته‌اند که فرزندانشان «فعلا در بازداشت وزارت اطلاعات هستند.»

حبيب‌الله گلپری‌پور، زندانی سياسی کُرد، در روز جمعه چهارم آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ به اتهام عضويت در «حزب حيات آزاد کردستان» (پژاک) در زندان مرکزی اروميه اعدام شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بولتن هفتگي مركز حقوق بشر شوراي ملي مقاومت ايران 6 ارديبهشت 1393 - آخرین اخبار

    […] http://www.radiozamaneh.com/137639 […]