ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۹ دانشجوی معترض به سعيد جليلی به کميته انضباطی احضار شدند

در پی اعتراض دانشجويان دانشگاه

در پی اعتراض دانشجويان دانشگاه اميرکبير به حضور سعيد جليلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اين دانشگاه و شعارهای آنان در حمايت از ميرحسين موسوی و مهدی کروبی و زندانيان سياسی، دست‌کم ۹ دانشجوی معترض به کميته انضباطی اين دانشگاه احضار شدند.

درگیری دانشجویان در روز سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش وب‌سایت خبری-تحلیلی «کلمه»، پس از حضور دانشجويان منتقد در جلسه سخنرانی سعيد جليلی و شعارهای اعتراضی آن‌ها که به درگيری فيزيکی اعضای بسيج دانشجويی با ديگر دانشجويان منتهی شد، «تعداد قابل توجهی از حاضران در آن برنامه از سوی حراست به صورت تلفنی مورد تهديد قرار گرفتند.»

بر پايه اين گزارش «نام هيچ يک از اعضای بسيج دانشجويی و عوامل ضرب و شتم دانشجويان معترض در ميان احضارشدگان نيست و تلفن‌های تهديدآميز و احضار تنها متوجه يک گروه از دانشجويان بوده که در قسمت عقب سالن حضور داشته و شعارهايی در حمايت از جنبش سبز سر داده‌اند.»

نام‌ عليرضا محسنی گويا، احسان حميدی، اميرحسين علی بخشی، وحيد دولت‌آبادی، سمانه زرکوب، سجاد زارع‌زاده و پويا اربابی در ميان احضارشدگان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 42

    […]  ۹ دانشجوی معترض به سعید جلیلی به کمیته انضباطی احضار شد… کلمه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ در پی اعتراض دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به حضور سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دانشگاه و شعارهای آنان در حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی و زندانیان سیاسی، دست‌کم ۹ دانشجوی معترض به کمیته انضباطی این دانشگاه احضار شدند. […]