ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزير بهداشت: ۱۵ درصد از ايرانيان توان سير کردن شکم‌شان را ندارند

علی‌اکبر سياری، معاون بهداشتی وزير

علی‌اکبر سياری، معاون بهداشتی وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ايران گفت: «۱۵درصد از مردم توان سير کردن شکم‌شان را ندارند.»

روزنامه اعتماد گزارش داده که سياری اين آمار را در مراسم بزرگداشت هفته سلامت اعلام کرده است.

حسين راغفر، اقتصاددان ايرانی چند ماه پيش در همايش «کودکان بی‌سرپرست، جامعه، حمايت و توانمندسازی» گفت: «آمارها نشان می‌دهد که ۱۲درصد جمعيت کشور که شامل حدود ۱۷درصد از جمعيت روستايی و هشت درصد از جمعيت شهری می‌شوند را گروه‌هايی تشکيل می‌دهند که از گرسنگی رنج می‌برند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    فساد و مافیادر فوتبال  شهریاری عضو هیات مدیره استقلال  در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده در برنامه نود که گفته بود ۲۰ نفر را به صورت تور به سفر حج بردند و از این راه ۳۵۰ میلیون تومان درآمدزایی شده است و اینکه با یک حساب سرانگشتی تقریبا نفری ۱۷ میلیون تومان باید برای این سفر ۴ روزه هزینه کرده باشند، و این در حالی است که سفر حج تمتع هزینه‌ای به مراتب کمتر از ۱۷ میلیون تومان دارد، اظهار داشت: آنچه که آقای فتح‌الله‌زاده در هیأت مدیره مطرح کرده همین مبلغ بوده و حتما اسنادی وجود دارد که این حرف را زده است اما نکته‌ای که در این میان موجود است این است که عزیزانی که به این سفر آمده‌اند خودشان خواسته‌اند تا به باشگاه استقلال کمک کند که این هزینه را پرداخت نموده‌اند. وی در پاسخ به این سؤال که یعنی حجت‌الاسلام علیپور و عزیزمحمدی هم که در این سفر همراه استقلالی‌ها بودند !!!!!!!!!!!!!!! این پول را پرداخت کردند تا به استقلال کمک کنند، هم افزود: این عزیزان هزینه‌های مربوط به خورد و خوراک‌شان را در سفر حج پرداخت کردند و همانطور که گفتم محاسبات دقیقی انجام نشده است. شهریاری در پاسخ به این سؤال که هزینه خورد و خوراک این افراد نفری ۱۷ میلیون تومان می‌شده؟! تصریح کرد: در این باره اطلاعی ندارم و همانطور که گفتم باید ریز این مسائل در هیأت مدیره مطرح شود.!

  • Majid

    اما در عوض ازدواج موقت (فاحشگی) ۳۰ در صد افزایش داشته  که حاکی بر افزایش ارضای زیر شکم است در میان ایرانیان سیر  در شکم! ایول!

  • mmansour piry khanghah

    منظور این مسئول مفت خور و از خدا و خلق خدا بی  این است  که ۱۵ درصد  مردم حتی نان خالی هم به اندازه کافی ندارند که شکمشان سیر گردد! یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ... گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

  • عطار

    این آمار رسمی است، تا واقعیت چه اندازه بیشتر باشد. بنیانگذار نظام مقدس اسلامی میگفت ما نقلاب نکردیم که خربزه ارزان شود و ... و خر هم اقتصاد دارد و ... و همه حزب الهی ها از بنیادگرا و تندرو تا اصلاح طلب و چپ در سالهای اول انقلاب و دهه 60 در برابر هرکس سخن از ضرورت مدیریت و اصلاح اقتصاد میگفت ( یا سخن از ایران و میهن میگفت ) موضع سرسختانه ای میگرفتند که ما برای مکتب و برای اسلام انقلاب کردیم و ... ! امروز کار به جایی کشید که رهبر مسلمین جهان (!) سال 93 را سال اقتصاد مقاومتی (!) خواند ! پیش از آن هم از کنترل جمعیت انتقاد کرد و فرصت طلبان و بی هویتها بیدرنگ جلوی برنامه های کنترل جمعیت را گرفتند و دراین جهت به تکاپو افتادند. از آن طرف با وضع انفجاری و فقر گسترده و مشکل های بیشمار اقتصادی و پیامدهای آن، ناچار شدند برای رفع تحریم های اقتصادی ، به آشتی و مذاکره با شیطان بزرگ روی آورند . ازاین گونه چرخشهای 180 درجه ای در این 35 سال فراوان دیده ایم. بی خردی و نادانی و بدتر از آن حماقت سران و طرفداران این حکومت را اندازه ای نیست. وقتی اکنون با این جمعت این همه فساد و فقر و بیکاری و گرسنگی است و التماس میکنید که مردم یارانه نگیرند، چگونه میخواهید پاسخ دوبرابر این جمعیت را بدهید؟! شگفتا که کمک به حکومت بشار اسد و سپاه سید حسن نصراله و بازسازی و آبادانی جنوب لبنان و کربلا و نجف و سامرا و .... هم ادامه دارد !