ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محرومیت دانشجویان مناطق دوردست از کارت‌های ویژه خرید کتاب

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ثبت نام برای بن‌کارت‌های دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب تهران را تمدید کرد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ثبت نام برای بن‌کارت‌های دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب تهران را تمدید کرد. فقط دانشجویان و طلبه‌هایی که در شهرهای قم، کرج و تهران سکونت دارند، می‌توانند از این امکان استفاده کنند و دانشجویان مناطق دوردست همچنان از این امکانات محروم می‌مانند.

محرومیت دانشجویان مناطق دوردست از کارت‌های ویژه خرید از نمایشگاه کتاب تهران

محمد اللهیاری فومنی، معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ثبت نام برای بن‌کارت‌های دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب تهران را تمدید کرده است. دانشجویان و طلبه‌هایی که در شهرهای تهران و قم و کرج زندگی می‌کنند، می‌توانند همچنان از طریق سایت ویژه‌ای که برای ثبت‌نام جهت دریافت این بن‌کارت‌ها در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرده است که ۲۰ هزار بن‌کارت دیگر بین دانشجویان و طلبه‌های تهران، قم و کرج توزیع شود. به گفته محمد اللهیاری فومنی تاکنون ۲۲۰ هزار نفر برای دریافت بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده‌اند.

دانشجویان و طلبه‌ها می‌توانند پس از ثبت نام، چنانچه واجد شرایط باشند این بن‌کارت‌ها را از طریق شعبات بانک‌ صادرات دریافت کنند و از تخفیف ویژه برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران بهره‌مند شوند. خبرگزاری فارس اعلام کرده که بن‌کارت‌ها از ۷ اردیبهشت به بعد در تهران، کرج و قم توزیع می‌شوند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی خمینی در تهران برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 43

    […] […]