ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کتاب‌های نذری در نمایشگاه کتاب تهران

در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ۲۲ ناشر که آثار مذهبی و آثاری درباره جنگ منتشر می‌کنند، ۲۰۰ عنوان از کتاب‌هایی را که انتشار داده‌اند به شکل «کتاب نذری» با ۵۰ درصد تخفیف بین مردم خیرات می‌کنند.

در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ۲۲ ناشر که آثار مذهبی و آثاری درباره جنگ منتشر می‌کنند، ۲۰۰ عنوان از کتاب‌هایی را که انتشار داده‌اند، به شکل «کتاب نذری» با ۵۰ درصد تخفیف بین مردم خیرات می‌کنند.

یکی از طرح‌های متعدد: «نذر کتاب» در تهران

رضا حاجی‌آبادی، مدیر انتشارات «هزاره‌ققنوس» در گفت‌و‌گویی که خبرگزاری تسنیم با او انجام داده اعلام کرد که انتشارات «هزاره‌ققنوس» همراه با سه ناشر «ارزشی» دیگر، «سفیر اردهال»، «مؤسسه فرهنگی عاشورا» و «قدر ولایت» قصد دارند ۲۰۰ عنوان از کتاب‌هایی را که انتشار داده‌اند، با ۵۰ درصد تخفیف بین مردم خیرات کنند. این طرح که در بیرون از نمایشگاه کتاب تهران اجرا می‌شود، طرح «نذر کتاب» نامیده شده است.

پیش از این در ایام عاشورا کتاب‌هایی با موضوع زندگی و نحوه کشته شدن امام حسین که به فروش نرفته و در انبار مانده بود، در بین مردم خیرات می‌شد. مدیر انتشارات «هزاره‌ققنوس» اما می‌گوید این‌بار فقط کتاب‌های در انبار مانده خیرات نمی‌شود.

انتشارات «هزاره‌ققنوس» که در سال ۱۳۸۲ مجوز نشر دریافت کرده، کتاب‌های شعر از آسیب‌دیدگان و مجروحان جنگ ایران و همچنین کتاب‌هایی در تبیین حکومت اسلامی منتشر می‌کند.

«سفیر اردهال» هم کتاب‌هایی درباره انواع معجزات انتشار داده است. زمینه تخصصی «قدر ولایت» انتشار آثاری درباره نظریه ولایت فقیه است. مؤسسه فرهنگی عاشورا هم در پی ترویج «فرهنگ عاشورایی» و انتشار کتاب‌هایی در‌باره این موضوع است.

مدیر انتشارات «هزاره‌ققنوس» به خبرگزاری تسنیم گفته است ناشران کتاب‌های ارزشی به حمایت مادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز دارند. او تلویحاً از وزارت ارشاد خواسته است از طرح «نذر کتاب» حمایت مادی کند.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نمایشگاه کتاب تهران؛ قهر آقا در سال فرهنگ و کتاب‌های کم‌فروش | خبرگزاری موج سبز

    […] عنوان از کتاب‌هایی را که انتشار داده‌ بودند، به شکل «کتاب نذری» با ۵۰ درصد تخفیف بین مردم خیرات کردند. با این‌حال […]