ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار وزارت بهداشت درباره افزايش بيماری‌های مغزی در ايران

معاون تحقيقات و فن‌آوری وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ايران گفت در سال‌های اخير بيماری‌های مغزی افزايش پيدا کرده است.

رضا ملک‌زاده، معاون تحقيقات و فن‌آوری وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ايران نسبت به افزايش انواع بيماری‌های مغزی در اين کشور هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، ملک‌زاده گفت: «در سال‌های اخير تعداد سالمندان افزايش يافته و به تبع آن بيماری‌های مغزی نيز افزايش پيدا کرده است.»

به‌گفته معاون تحقيقات و فن‌آوری وزير بهداشت «بيماری‌های مغزی - عصبی، بيشترين بار سلامت را برای هر جامعه دارد.»

وی افزود: «بيماری‌های مغزی عصبی در کشور هزينه‌های هنگفتی را به جای می‌گذارند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samandoon

    من هم هشدار می دهم که تابستان هوا گرم خواهد شد و شما از گرما ی زیادی ناراحت خواهید شد. که چه؟ مقامات مسئول بعد از هشدار بفرمایند که چه باید کرد و آنها خود در حال چه کاری هستند. باید سا لمند نشد یا سیستم عصبی نداشت؟ و یا نظام تحقیقاتی ما در حال چاره یابی برای مشکلات اینجوری است؟ بهتر نیست وزیر اسبق بهداشت و مسئول کنونی تحقیقات علوم پزشکی کشور به ما بگویند برنامه های تحقیقاتی حوزه ی عریض و طویل ایشان برای تولید دارو، تجهیزات و روش هایی که به پیشگیری و درمان بیماریهای مذکور می انجامند کدام هستند؟ فقط نام بردن از یک قلم دارو ی بیماریهای عصبی که در ایران در دست مطالعه برای تولید است برای دادن رای کفایت من یکی به آقای دکتر کفایت می کند. اگر چنین مطالعاتی ندارید لطفا حداقل دست از غیب گویی هم بردارید و پشت میز خود مخفی شوید تا این دوره ی صدارت شما نیز بگذرد