ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر کار ایران: ما هم دلواپسیم

علی ربیعی، وزیر کار ایران در واکنش به شعار مخالفان مذاکرات هسته‌ای گفته که دولت هم دلواپس عدالت اجتماعی، رانت، فقر، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است.

علی ربیعی، وزیر کار ایران در واکنش به شعار مخالفان مذاکرات هسته‌ای گفته که دولت هم دلواپس عدالت اجتماعی، رانت، فقر، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است.

ربیعی با اشاره به تزریق بی‌هدف درآمد حاصل از فروش نفت به جامعه در هشت سال گذشته عنوان کرده که این پول باید صرف ایجاد ۲۳ میلیون شغل مولد می‌شد تا ثروت جامعه با تولید و سرمایه ناشی از این مشاغل به دست می‌آمد.

ربیعی افزوده که مردم ایران امروزه دلواپس آینده فرزندانشان هستند. او در همایش معرفی شرکت‌های برتر منطقه آذربایجان گفته است: «بهتر است در کتاب اول ابتدایی به جای بابا نان داد، کار و تلاش را به کودکان‌مان یاد بدهیم.»

به نقل از وزیر کار ایران، در سال‌های گذشته ۵۰ برند برتر کشور به دلیل سقوط کیفیت از بین رفته‌اند. او گفته که برنامه دولت، تدبیر برای امنیت سرمایه، امنیت شاغلان و زندگی بهتر برای مردم است.

طبق داده‌های مرکز آمار ایران، نزدیک چهل میلیون ایرانی در وضعیتی به سر می‌برند که نه شاغل محسوب می‌شوند و نه بی‌کار. این به معنای آن است که این عده نقشی در تولید و توسعه اقتصادی نداشته و عمدتا مصرف‌کننده هستند.

سخنان ربیعی پس از تشدید فعالیت‌ مخالفان دولت روحانی ادا می‌شوند که در روزهای گذشته همایش "دلواپسیم" را در مخالفت با توافق هسته‌ای برگزار کرده و تجمعاتی را نیز در مخالفت با وضعیت حجاب سازمان دادند.

این گروه‌ها عمدتا شامل نیروهای جبهه پایداری و اصولگرایان طرفدار دولت محمود احمدی‌نژاد می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • neda

    کار مردم ایران از دلواپسی گذشته و به ماتمداری رسیده!

  • karimi

    آبروریزی این‌بار به خاطر پیراهن‌ تیم ملی رسانه‌های بین‌المللی به موضوع مشکل پیراهن‌های تیم ملی پرداختند و نوشتند که بازیکنان ایران نمی‌توانند پیراهن خود را با بازیکنان حریف عوض کنند. سرویس ورزشی «فردا»- پس از اظهار نظر بازیکنان و مسئولان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیراهن‌ بازیکنان، این موضوع به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی بین‌المللی تبدیل شد. به گزارش تسنیم نشریه «بیلد» آلمان در این باره نوشت: در تاریخ 16 ژوئن 2014 (26 خرداد) شاگردان کارلوس کی‌روش به دیدار نیجریه خواهند رفت ولی بازنده این دیدار نیجریه خواهد بود که پس از سوت پایان بازی دست خالی باید زمین مسابقه را ترک کند چون فدراسیون فوتبال ایران بازیکنان تیم ملی را از تعویض پیراهن خود با بازیکنان تیم‌های دیگر در جام جهانی 2014 برزیل منع کرده است. «بیلد» در ادامه نوشت: دلیل این ممنوعیت «شرم‌آور» برای کشوری که غنی از نفت است مشکلات مالی برای تهیه پیراهن بیشتر است. علی کفاشیان هم در توضیح این ماجرا گفت: ما نمی‌توانیم در هر بازی به بازیکنان‌مان یک پیراهن بدهیم و بازیکنان باید در استفاده از پیراهن صرفه‌جویی کنند.!! در ادامه این گزارش آمده است: بازیکنان و مربی تیم ایران از کیفیت این پیراهن‌ها که تولید کمپانی پوشاک ورزشی «آل اشپورت» آلمان است ناراضی هستند. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی با یک متر و 93 سانتی‌متر قد با نارضایتی از کیفیت پیراهن‌های ایران گفت که پیراهن سایز XL او پس از شسته شدن آب رفته است. البته کفاشیان در پاسخ به این موضوع گفت: بازیکنان نباید پیراهن خود را با آب گرم بشویند.!!