ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزير ورزش و جوانان: ارتباط پسران و دختران سه برابر شده است

معاون امور جوانان وزير ورزش و جوانان از ارتباط دختران و پسران اظهار نگرانی کرده و گفته مسأله رابطه با جنس مخالف را به مديران و پدر و مادران آموزش داد.

محمود گلزاری، معاون امور جوانان وزير ورزش و جوانان ايران گفت: «ارتباط دختران و پسران نسبت به ۳۰سال گذشته سه برابر شده است و شروع رابطه به دوران تحصيلی راهنمايی و نوع رابطه از عاطفی به جنسی رسيده و ارتباط هم‌زمان با چند نفر زياد شده است.»

معاون امور جوانان وزير ورزش و جوانان: نوع رابطه دختران و پسران از عاطفی به جنسی رسيده و ارتباط هم‌زمان با چند نفر زياد شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، محمود گلزاری افزود: «براساس گزارشات در آموزش و پرورش ۴۰درصد از دانش‌آموزان سن شروع رابطه با جنس مخالف را از ۱۴سالگی شروع می‌کنند.»

گلزاری با اشاره به اين‌که «در سال گذشته با پخش هفت هزار پرسشنامه آمار ناراحت‌کننده‌ای در مدارس به دست آورديم»، گفت: «نمی‌خواهم آمار را اعلام کنم اما بايد مسأله رابطه با جنس مخالف را به مديران و پدر و مادران آموزش دهيم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    از برکت اسلام عزیز و نظام مقدس است