ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«خط توليد اتوبوس اسکانيا متوقف شد»

به‌گفته رئيس کميسيون عمرانی مجلس ایران در پی حادثه جاده قم - تهران که که منجر به مرگ ۴۵ نفر شد، خط تولید اتوبوس اسکانيا متوقف شد.

مهدی هاشمی، رئيس کميسيون عمرانی مجلس ایران گفت: «با بررسی‌های کارشناسان کميسيون مجلس و اعلام نقص فنی خودرو در حادثه قم - تهران، خط توليد نوع اسکانيای اين حادثه متوقف شد.»

به‌گزارش خبرگزاری «تسنیم»، مهدی هاشمی گفت: «پس از وقوع حادثه تصادف اتوبوس اسکانيا در بهمن‌ماه سال گذشته که منجر به مرگ ۴۵ نفر و زخمی شدن ۴۷ نفر ديگر شد، اين پرونده به جديت در کميسيون عمران مجلس بررسی و حکم به متوقف شدن خط توليد اسکانيا نوع استفاده شده در اين حادثه شد.»

اسفندماه سال گذشته، اسکندر مؤمنی، رئیس راهنمایی و رانندگی ایران خبر داد که بر اساس رأی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای رفع ایرادات، به کارخانه اسکانیا فرصت یک ماهه داده شده است.

وی گفته بود: «بر این اساس کارخانه اسکانیا یک ماه فرصت دارد که ایرادات اتوبوس‌های تولیدی خود را رفع کند.»

در آن تاریخ سازمان استاندارد ایران در بررسی‌های انجام داده ۱۹ استاندارد الزامی خودروها را در اتوبوس اسکانیا تأیید نکرده و این خودرو تنها با گرفتن ۳۲ مورد از استانداردهای خودرو تردد می‌کردد.

در یک سال اخیر این اتوبوس‌ها پس از چندین مورد تصادف در جاده‌های ایران، دچار آتش‌سوزی شده‌اند که باعث مرگ ده‌ها نفر شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاله

    پس چرا خط تولید پژو 405 پس از آتش سوزیهای متعدد متوقف نشد؟!