ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت يکی از نمايندگان خانواده‌های زندانيان سياسی بند ۳۵۰ اوین

احمدرضا حائری، برادر سعيد حائری، زندانی سياسی که در بند ۳۵۰ زندان اوين به‌سر می‌برد، و از نمایندگان خانواده‌های زندانیان سیاسی، بازداشت شد.

احمدرضا حائری، برادر سعيد حائری، زندانی سياسی که در بند ۳۵۰ زندان اوين به‌سر می‌برد، بازداشت شد.

به گزارش کلمه، شامگاه دوشنبه، ۲۲ ارديبهشت‌ماه، مأموران امنيتی با حضور در منزل احمدرضا حائری وی را بازداشت و منزل وی را تفتيش کردند.

دلیل بازداشت وی اعلام نشده است.

احمدرضا حائری يکی از نمايندگان خانواده‌های زندانيان سياسی بند ۳۵۰ بود که در ماجرای حمله به اين بند همراه با ديگر خانواده‌ها پيگير شکايت از مأموران و ارائه گزارش به نهادهای مسئول بوده است.

در روز پنج‌شنبه، ۲۸ فروردين‌ماه، در حمله مأموران امنيتی و بيش از ۱۰۰ نفر از سربازان گارد سازمان زندان‌ها به بند ۳۵۰ آن زندان، بيش از ۳۰ زندانی سياسی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و گروهی از آن‌ها نيز به سلول‌های انفرادی منتقل شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 46

    […] بازداشت یکی از نمایندگان خانواده‌های زندانیان سیاسی ب… رادیو زمانه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ احمدرضا حائری، برادر سعید حائری، زندانی سیاسی که در بند ۳۵۰ زندان اوین به‌سر می‌برد، بازداشت شد. سه شهروند کُرد در باینگان و جوانرود بازداشت شدند […]