ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«دستور برکناری فرماندار بروجرد در پی جلوگیری از سخنرانی حسن خمينی»

به‌نوشته وب‌سایت «انتخاب»، در پی حذف برنامه سخنرانی حسن خمينی در بروجرد، حسن روحانی دستور برکناری منوچهر فراقی، فرماندار این شهر را صادر است.

وب‌سایت «انتخاب» نوشته است که در پی حذف برنامه سخنرانی حسن خمينی، نوه آيت‌الله خمینی رهبر انقلاب ایران، در بروجرد، حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ایران دستور برکناری منوچهر فراقی، فرماندار این شهر را صادر کرده است.

برخی حسن خمینی را به اصلاح‌طلبان نزدیک می‌دانند اما برخی نیز وی را فراجناحی می‌خوانند

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی ضمن برکناری فرماندار بروجرد دستور پی‌گیری ماجرای جلوگیری از سخنرانی حسن خمینی را نیز صادر کرده است. گفته می‌شود استاندار لرستان نیز به دليل برخی «قصور» و «تقصيرها»، به‌شدت توبيخ شده است.

برخی حسن خمینی را به اصلاح‌طلبان نزدیک می‌دانند اما برخی نیز وی را فراجناحی می‌خوانند.

حسن خمينی قرار بود روز سه‌شنبه ۱۶ارديبهشت‌ماه به دعوت دانشگاه بروجردی در همايشی به سخنرانی بپردازد؛ اما این سخنرانی لغو شد.

روزنامه «شرق» در آن زمان نوشت لغو این سخنرانی به‌دلیل «تجمع گروه‌های خودسر» توسط شورای تأمين استان لرستان صورت گرفت.

«انتخاب» اما نوشته است جريان‌های افراطی بدون هيچ‌گونه تجمع و بيانيه و تنها با ارسال چند پيغام خصوصی به فرماندار بروجرد، مانع از سخنرانی نوه آیت‌الله خمینی شده‌اند.

این در حالی است که سایت «الف» نیز به‌نقل از سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان این خبرها را تکذیب کرد و نوشت «بنا به دلایلی دانشگاه اعلام کرد این همایش به وقت دیگری در آینده نزدیک موکول می شود.»

در همین حال «انتخاب» نوشته است حسن خمينی پس از اطلاع از واکنش دولت نسبت به لغو سخنرانی‌اش در لرستان، با ارسال پيغامی به حسن روحانی و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور، مخالفت صريح خود را با عزل فرماندار بروجرد اعلام کرده است.

پیش از این یک بار نیز در روز ۱۴خردادماه ۱۳۸۹عده‌ای از شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد درگذشت آيت‌الله خمينی به حسن خمينی، اجازه سخنرانی ندادند.

در این مراسم شماری از شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهايی عليه مخالفان دولت مانع از سخنرانی وی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.