ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کلمه از «توهين سخيف خبرگزاری فارس به پيامبران» خبر داد

سايت کلمه، نزديک به اصلاح‌طلبان ايران از سکوت دادستانی در برابر آنچه که انتشار «شعر توهين‌آميز عليه پيامبران» در خبرگزاری فارس خوانده، انتقاد کرد.

سايت کلمه، نزديک به اصلاح‌طلبان ايران از سکوت دادستانی در برابر آنچه که انتشار «شعر توهين‌آميز عليه پيامبران» در خبرگزاری فارس خوانده، انتقاد کرد.

به گزارش کلمه، «در حالی که اقتدارگرايان حاکم با کوچک‌ترين بهانه‌ها و مچ‌گيری از عادی‌ترين اشتباهات رسانه‌ای، اقدام به توقيف رسانه‌ها و برخورد با گردانندگان و نويسندگان آن‌ها می‌کنند، خبرگزاری فارس که هم‌مانند روزنامه کيهان از مصونيت آهنين برخوردار است، اين مطلب توهين‌آميز را برای نزديک به هشت ماه بر روی وب‌سايت خود نگه داشته و با هيچ برخوردی از سوی دادستانی و وزارت ارشاد روبه‌رو نشده است.»

اين شعر در تاريخ ۱۰مهر ۱۳۹۲در خبرگزاری فارس منتشر شده اما پس از گزارش خبری کلمه، از روی فارس حذف شد.

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران ايران است.

در اين شعر که در خبرگزاری فارس منتشر شده، پيامبران و امامان شيعه در حال «کشيدن وافور و ترياک» توصيف شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نه چپ نه راست

    شما ببینید فاجعه جامعه ایران را که سایت کلمه حامی نخست وزیر محبوب امام راحل در آ ن دم از آزادی می زنند وحالا سایت وقیح کلمه ذات واقعی خود را نشان داد ونگران ساحت نبوی پیامبر شده است انگار سردبیر روزنامه کیهان مقاله نوشته باشد/ اینها آزادی را قبول ندارند مگر انکه در راستای منافع خودشان باشد ازادی بیان را قبول ندارند مگر آنکه قدرت آنها را تحکیم کند چپ وراست اصولگرا واصلاح طلب سروته یک کرباسند مگر همین ها نبودند که سال 88 گفتند کودتا وتقلب شده وهمین ها سال 92 خود را کشتند تا مردم به یک آخوند دیگر رای دهند واقعا فاجعه است خون سهراب اعرابی وژاله و..... چی شد چرا دیگه حرفی نمی زنند تا زمانیکه قدرت را نداشتند هر کسی زندانی می شد می گفتند فعال حقوق بشر یا فعال سیاسی بود حالا که در دوران روحانی اعدام بیشتر شده نه تنها سکوت می کنند بلکه با وقاحت می گوینداعدام در حوزه اختیارات روحانی نیست اما ایا روحانی حتی نمی تواند اعراض کند ؟؟؟ می گویند رفع حصر ربطی به روحانی ندارد اما نمی گویند چرا وعده دروغ داد ؟؟؟ قیمت دلار بالا رفته اما همان اقایانی که تا دیروز وقتی احمدی نزاد بر سر قدرت بود خود را نگران کاهش ارزش پول ملی نشان می دادند حالا مشغول پست ومقام خود هستند