ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض حوزه هنری به بستنی‌هایی با طرح باربی

حوزه هنری کودک و نوجوان به بسته‌بندی بستنی‌هایی با طرح باربی اعتراض کرده است. این بستنی‌ها را شرکت میهن با نشان «سوت‌مک» تولید می‌کند.

حوزه هنری کودک و نوجوان به بسته‌بندی بستنی‌هایی با طرح باربی اعتراض کرده است. این بستنی‌ها را شرکت میهن با نشان «سوت‌مک» تولید می‌کند. حوزه هنری از این شرکت خواسته که در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از طرح‌های بومی برای بسته‌های بستنی استفاده شود.

بستنی‌هایی با طرح باربی

محمد سرشار، رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان در نامه‌ای به مدیریت شرکت میهن، به بستنی‌های این شرکت با طرح باربی اعتراض کرده است.

حوزه هنری طرح باربی را در تعارض با فرهنگ بومی خوانده و از مدیریت این شرکت خواسته است که از نمادهای بومی برای تزئین بسته‌های بستنی استفاده کند.

سرشار در این نامه نوشته است: « شرکت میهن می‌تواند با استفاده از نمادهای فرهنگی بومی، نه تنها فروش محصولات خود را افزایش دهد بلکه با دقت در کارکردهای فرهنگی فعالیت اقتصادی خود، به مسؤولیت اجتماعی خویش نیز عمل نماید.»

پیش از این در ایران، عروسک‌های باربی اسلامی با جانماز صورتی تولید شده بود که با استقبال رو‌به‌رو نشد و به همین دلیل در بازارهای عربستان عرضه شد. این عروسک‌ها «فولا» نام داشتند و در طرح‌های معلم و پزشک تولید شده بودند.

سال گذشته حوزه هنری کودک و نوجوان بنیان گذاشته شد با این هدف که سیاست‌هایی برای تولید کالاهای مورد استفاده کودکان و نوجوانان تدوین و به بخش خصوصی ابلاغ کند.

دولت ۲۱ درصد از هزینه‌های تولید چنین کالاهایی را به عهده گرفته و حوزه هنری کودک و نوجوان با برخورداری از چنین اعتباراتی با ۱۲۰ شرکت برای تولید اسباب‌بازی و وسایل مورد نیاز کودکان همکاری می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرامرز

    اگه تصویر مرضیه افخم باشه خوب فروش میکنه