ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«وطن امروز» سخنان روحانی را با فونت توخالی پوشش داد

روزنامه وطن امروز از نشريات نزديک به محمود احمدی‌نژاد، در شماره يکشنبه ۱۱ خرداد اين نشريه، برای پوشش سخنان ديروز حسن روحانی که واکنشی به اظهارات اخير برخی ائمه جمعه بود از فونت توخالی استفاده کرده است.

روزنامه «وطن امروز» از نشريات نزديک به محمود احمدی‌نژاد، در شماره يکشنبه ۱۱ خرداد اين نشريه، برای پوشش سخنان ديروز حسن روحانی که واکنشی به اظهارات اخير برخی ائمه جمعه بود از فونت توخالی استفاده کرده است.

در صفحات اول روزنامه‌های ايران به‌صورت سنتی از فونت معمولی با رنگ سياه استفاده می‌شود و استفاده از فونت‌های توخالی معمولاً  منحصر به بخش‌های فرهنگی مطبوعات هستند و چنین فونت‌‌هایی بيشتر جنبه تزئينی دارند.

روزنامه وطن امروز، از روزنامه های صبح تهران نزديک به مهرداد بذرپاش از نزديکان محمود احمدی نژاد و جبهه پايداری است. روز شنبه، ۱۰ خرداد، حسن روحانی در مراسم هفته جهانی محيط زيست گفته بود که عده‌ای مدام غصه دين و آخرت مردم را می‌خورند، در حالی که نه می‌دانند‌ دين چيست و نه آخرت، اما هميشه غصه آخرت را می خورند.

همچنين رئيس دولت يازدهم ادامه داده بود که دولتی دينی خوب است، اما در مورد دين دولتی بايد بحث کنيم.

روحانی درحالی اين سخنان بيان کرد که روز گذشته امامان جمعه تهران و مشهد در پاسخ وی از وظيقه حکومت اسلامی برای به بهشت بردن مردم حتی به زور شلاق سخن گفته و از اظهارات وی درباره حق انتخاب بهشت توسط مردم انتقاد کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.